گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان «برای ایران» می‌خوانند

آمون گفت: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به عشق وطن و آرزوی موفقیت تیم ملی سرود «برای ایران» را در میادین و خیابان های اصلی شهر می خوانند.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به عشق وطن و آرزوی موفقیت تیم ملی سرود «برای ایران» را در میادین و خیابان های اصلی شهر می خوانند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: فعالان کانون های مساجد در راستای حمایت از حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2022 و در جهتی ایجاد شور و نشاط در جامعه اقدام به کار فرهنگی زدند.

 

وی اذعان داشت: این حرکت فرهنگی و هنری مقارن با بازی های تیم فوتبال کشورمان در برابر رقبا به صورت میدانی و خیابانی برگزار می شود.

 

آمون اضافه کرد: تاکنون 6 گروه سرود اعلام آمادگی کرده تا با حضور در میادین و خیابان های اصلی شهر سرود «برای ایران» را بخوانند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: تماشای فوتبال به صورت دسته جمعی نوجوانان و جوانان در مساجد نیز از دیگر برنامه هایی هست که به همت مدیران مسئولان کانون ها برای بچه های مسجد فراهم شده است.

 

کد خبر 1234581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha