کتابداران برتر کتابخانه های مساجد شهرستان ابهر تجلیل شدند

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران برتر کتابخانه های مساجد شهرستان ابهر با حضور مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی امروز در بازدید از کانون فرهنگی و هنری امام جواد(ع) روستای شویر خرمدره با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به جهاد تبیین همه منظوره تاکید کرده اند، گفت: حمایت از برنامه هالی فرهنگی و تربیتی این کانون در دستور کار ما قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان بر ضرورت اخذ شناسه ملی توسط کانون های مساجد تاکید کرد و گفت: طرح پیوند بین مسجد مدرسه و خانواده در برنامه های ستاد استان قرار دارد.

 

وی به اجرای طرح پایش کتاب کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: این طرح در 25 باب کتابخانه کانونی استان زنجان اجرا می شود. در ادامه نیز از کتابدار این کانون به عنوان کتابدار نمونه تقدیر شد.

این مسئول در ادامه از کانون فرهنگی و هنری شریعت مسجد مهدیه ابهر نیز بازدید و در سخنانی بر ضرورت تلاش شبانه روزی در خصوص مباحث فرهنگی و تربیتی با محوریت امام جماعت مسجد تاکید کرد.

 

اسلامی ادامه داد: حمایت از کار ویژه در حوزه رسانه ، تقویت اعضای کانون و پالایش کتاب در برنامه های ستاد قرار دارد.

 

وی در ادامه از کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد خاتم الانبیاء ابهر و کانون فرهنگی و هنری امام قائم(عج) مهدیه ابهر نیز بازدید کرد.

کد خبر 1234604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha