ساخت سالانه ١٨٠ هزار واحد مسکن را برای مناطق مختلف تهران

زاکانی با بیان اینکه در حوزه تامین مسکن با بیان اینکه سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه اندازی کردیم،گفت: تاکنون بیش از ۴٠٠ هزار واحد تفاهم کردیم و بخشی از آن شروع شده و بناست سالانه ١٨٠ هزار واحد مسکن را برای مناطق مختلف تهران داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز (چهارشنبه ۲ آذر)‌ در حاشیه نشست هیات دولت درباره برنامه شهرداری تهران در حوزه تامین مسکن با بیان اینکه سال قبل قرارگاه جهادی مسکن را در تهران راه اندازی کردیم، گفت: تاکنون بیش از ۴٠٠ هزار واحد تفاهم کردیم و بخشی از آن شروع شده و بناست حداقل سالانه ١٨٠ هزار واحد مسکن را برای مناطق مختلف تهران داشته باشیم. ١٢ هزار هکتار بافت ناپایدار در شهر تهران داریم که چهار هزار و ۵۶٠ هکتار آن مربوط به بافت فرسوده است.

 

زاکانی درباره آلودگی هوای پایتخت در روزهای اخیر اینگونه توضیح داد: مسئولیت مستقیم مقابله با آلودگی هوا با شهرداری تهران نیست و ۲۲ دستگاه در این زمینه مسئولیت دارند اما شهرداری تهران برای این کار توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داده است تا بتوان از تردد با خودروهای شخصی کاست.

 

کد خبر 1234637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha