سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان در شهرستان بهار/ "اخلاق، امید و آگاهی" شعار ما در اجرای برنامه

فیض منش گفت: از یکم تا سوم آذر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شهرستان بهار در حال برگزاری است که که ۸۰ درصد از شهرستان‌ها و گروه‌های نمایشی استان در این جشنواره شرکت کردند .

 

هادی فیض منش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان با اشاره به اینکه حمایت از هنر و هنرمندان و تقویت روحیه نشاط و امید در جامعه از مهمترین اهداف این معاونت است، گفت:  در راستای اجرای عدالت بخشی در سراسر استان، جشنواره استانی تئاتر به میزبانی شهرستان بهار برگزار می‌شود.


 

معاون امور هنری و سمعی بصری اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود:  "اخلاق، امید و آگاهی" شعار ما در اجرای برنامه‌های این حوزه است و برون سپاری همه فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تخصصی، با هدف مشارکت هنرمندان در سطوح مختلف، از سیاست کاری ما محسوب می‌شود.



فیض‌منش بیان کرد: از یکم تا سوم آذر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی به میزبانی شهرستان بهار برگزار می‌شود که ۸۰ درصد از شهرستان‌ها و گروه‌های نمایشی استان در این جشنواره شرکت کردند که برترین‌ها به جشنواره منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.



گفتنی است، هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان، متشکل از مهدی چایانی، فرهاد لباسی و نوشین بیگلریان  هفت اثر نمایشی از شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ و بهار برای رقابت در جشنواره تئاتر استان همدان انتخاب و معرفی شده اند.

 

.

 

کد خبر 1234642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha