فعالیت یک هزار و ۸۰۰  گروه جهادی در استان همدان

سردار مجیدی از فعالیت یک هزار و ۸۰۰ گروه جهادی در استان همدان خبر داد و گفت: ۸۰۰ صندوق قرض الحسنه وابسته به این نهاد تسهیلات اشتغال زا پرداخت می کند.

 

سردار مظاهر مجیدی  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان بسیج را پیشتاز در حل بسیاری از مشکلات استان همدان دانست و گفت: در سال‌جاری ۸۰۰ شغل توسط گروه‌های جهادی در همدان ایجاد شد

 

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان  با اشاره به اینکه بسیج سازندگی استان از ظرفیت نیروهای متخصص بهره مند است گفت: آبرسانی به ۱۶۰ روستای دارای بحران آب با حدود ۴۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی از اقدامات بسیج سازندگی در یکسال اخیر است.

 

سردار مجیدی  با بیان اینکه اگر بنگریم از همان ابتدای انقلاب در بحث سازندگی و تا به امروز جایگاه بسیج را پررنگ می‌بینیم، افزود: بسیج آنجایی که انقلاب به آن نیاز پیدا کرد، ورود پیدا کرد و به زیبایی نقش آفرینی کرد که در مباحث کرونا و موضوعات مختلف نقش بسیج کاملا مشهود و نمایان است.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم جوانان و نوجوانان را در سازمان بسیج سازماندهی کنیم و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه ساختار بسیج شکل گرفته و هرچه جلوتر می‌رویم بر روی استحکام این سازمان کار می‌کنیم، گفت: در خصوص بحث بسیج سازندگی تلاش مضاعفی شد که بتوانیم از ظرفیت‌های نیروهای متخصص مومن در گروه‌های جهادی استفاده کنیم که یکی از عرصه‌های مهم فعالیت آنها در بحث زیرساخت‌ها است که نیاز بود به دولت کمک کنیم بنابراین ورود پیدا کردیم.

 

خبرنگاران افسران خط مقدم مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خبرنگاران افسران خط مقدم مبارزه با امپراطوری رسانه‌ای هستید، گفت: دشمنی که در مقابل ما است با تمام توان و ابزار و فناوری‌های خود می‌خواهد بر جمهوری اسلامی غلبه کند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه باید جبهه رسانه را در مقابل دشمن قوی کنیم، عنوان کرد: باید با کمک هم در استان ظرفیت‌سازی کنیم و با مطالبه‌گری به دنبال رفع مشکلات باشیم.

 

 

 

کد خبر 1234645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha