شهرداری شیراز و مشهد در ارائه خدمات به زائران در حوزه گردشگری برتر شد

نادری گفت: شهرداری شیراز و مشهد به سبب ارائه خدمات مطلوب به زائرین در دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع)، برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع و بسیج تمامی امکانات برای خدمات رسانی به زائرین در حوزه گردشگری برتر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حمیدرضا نادری، امروز چهارشنبه (۲ آذر) با اشاره به انتخاب شهرداری شیراز و مشهد به عنوان دستگاه های برتر ارزیابی کمیته گردشگری در چهارماهه دوم سال به خبرنگاران گفت: این شهرداری ها به سبب ارائه خدمات مطلوب به زائرین در دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع)، برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع،  ارتباط مناسب و بسیج تمامی امکانات برای خدمات رسانی به زائرین توانسته اند برتر شوند و شهرداری مشهد در حوزه خدمات رسانی به زائرین معاونت زیارت و شهرداری شیراز در زمینه پروژه های گردشگری و خلاقیت رتبه های اول را کسب کردند.

مدیر کمیته گردشگری مجمع شهرداران کلانشهر ایران ادامه داد: اجرای پروژه های گردشگری، خلاقیت و نوآوری و استقبال گسترده شهروندان شیرازی و آموزش و پژوهش و تهیه محتواهای ارزشمند هویت شهری علت انتخاب شیراز در این حوزه بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی برای فعالین حوزه خدمات رسانی اعلام کرد:  ارائه گزارش مطلوب و استفاده از ظرفیت استارت آپ ها و موسسات فرهنگی هنری و گردشگری در اجرای برنامه های گردشگری و امتیازات برابر شیراز و مشهد موجب شد تا در این حوزه مقام اول را کسب کنند.

نادری اعلام کرد: اقدامات 20 مدیر گردشگری در سطح شهرداری های کلانشهر ایران مورد  ارزیابی قرار گرفت که اجرای تورهای گردشگری، خدمات رسانی به گردشگران و زائران، تولیدات محتوایی در حوزه گردشگری، بهره مندی و همکاری با سایر دستگاه ها، جلب مشارکت شهروندی و استقبال از برنامه های گردشگری، ارائه گزارش مطلوب و اطلاع رسانی جامع، ایده پردازی وخلاقیت، برگزاری دوره های آموزشی و اقدامات پژوهشی، بودجه و چارت نیروی انسانی از محورهای این ارزیابی بوده سات.

وی فعالیت ارزنده مدیران گردشگری شهرداری ها در مناسبت های ملی و مذهبی و شرایط شیوع کرونا و مشکلات اینترنت را ارج نهاد و عنوان کرد: در شرایط کنونی باید به اجرای تورهای گردشگری هویتی، ملی و دینی برای دانش آموزان و ایجاد محیط مفرح و شاد برای خانواده ها و برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها روی بیاوریم.

کد خبر 1234646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha