ضرورت نگاه ویژه به حل آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت بسیج

عباسی با بیان اینکه بسیج در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی اقدامات ارزنده ای ارایه کرده است بر استفاده از این ظرفیت در حل آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  محمد عباسی، معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور در مراسم افتتاح 110 مرکز مشاوره بسیج با بیان اینکه بسیج اقدامات ارزشمندی در کاهش آسیب های اجتماعی کشور ارایه می دهد، گفت: شاهد اقدامات خوب استان فارس در حوزه مسایل اجتماعی هستیم و طرح جامع مشاوره خانواده در این استان به خوبی ارایه شده است. 

 

رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: دغدغه رهبر انقلاب در زمینه آسیب های اجتماعی بسیار قابل توجه است. رهبر انقلاب آسیب های اجتماعی را خطری بزرگ برای کشور و غمی سنگین برای مسئولان انقلاب می داند که با نگاه ویژه ای به حل آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت بسیج این آسیب ها باید حل شوند.

 

وی گفت: بسیج در مقابل استکبار قهرمانانه ایستاده است و تلاش های این فرزندان، رهبر انقلاب و ملت ایران قابل قدردانی است.

 

وی گفت: وجود بسیج در مراقبت از انقلاب اسلامی و ملت ایران در ابعاد مختلف بسیار ارزشمند است و باید در مقابل توطئه های دشمن تلاش و از انقلاب پاسداری کنیم.

 

وی گفت: سند اعتلای بسیج مردم پایه است و رویکرد مردم پایه انقلاب اسلامی مورد تاکید رهبر انقلاب باید به طور ویژه مورد توجه همگان قرار گیرد.

کد خبر 1234684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha