معرفی کرمانشاهیان راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن

سهیلی، گفت: ۹ کرمانشاهی به مرحله نهایی و فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه یافتند.

ساحل سهیلی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به راه یابی کرمانشاهیان به مسابقات سراسری قرآن، اظهار داشت: قرآن کتاب راهنما و هدایت بشر است و هر لغزشی از سوی بشر در خروج از مسیر عبودیت، قطعا بدلیل عدم توجه به احکام و آیات نورانی قرآن کریم بوده است۔

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،افزود:اسامی راه‌یافتگان شرکت‌کننده در رشته‌های آوایی شامل حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی در دو بخش بانوان و آقایان پس از برگزاری داوری آثار تصویری ضبط شده مشخص ۹ نفر به دور نهایی راه یافتند.

 

وی خاطر نشان کرد:  راه‌یافتگان به چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن از استان کرمانشاه در رشته قرائت تحقیق امین عبدی، در رشته اذان حامد نورایی و مسلم خشمین و در رشته دعاخوانی مسعود غلامی همچنین در رشته قرائت تحقیق زهرا سهرابی، در رشته قرائت ترتیل فرشته مرادی، در رشته حفظ کل فائزه چراغی و در رشته دعاخوانی طاهره ایرانی و زهرا باقری برگزیدگان این دوره اعلام شدند.

 

سهیلی با اشاره به زمان مرحله نهایی مسابقات قرآن ،گفت: مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در بخش آوایی از ۲۲ تا ۲۸ دی‌ماه سال‌جاری در دو بخش بانوان و آقایان به شیوه همزمان در استان خوزستان برگزار و داوری آثار ارسالی از ۱۷ تا ۲۹ آبان در دو بخش بانوان و آقایان توسط داوران ممتاز کشوری انجام و اسامی برترین‌ها اعلام شده است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،تاکید کرد:هر چقدر برای تبلیغ، ترویج و آموزش قرآن کریم در جامعه تلاش کنیم باز کم است.

کد خبر 1234710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha