امروز باید مکتب بسیج به خوبی برای مردم تبیین شود

مصطفی زاده،گفت: بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هدیه بسیج به ملت ایران است که و امروز باید مکتب بسیج به خوبی برای مردم تبیین شود.

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،بسیج گنجینه ای از ارش ها است که دستاوردهای ارزشمندی برای انقلاب به دست آورده است، اظهار داشت: بسیج پس از تشکیل در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ شمسی با کارکردهای گوناگون خود، یاری رسان نیازهای آموزشی ، عمرانی، سیاسی، دفاعی است؛ بسیج سوادآموزی، بسیج سازندگی و بسیج محرومیت زدایی، قسمتی از برنامه های آن است. بسیج یعنی جمع شدن آحاد مردم  در زیر یک پرچم و نوعی تفکر است و این اندیشه را هر کس داشته باشد، بسیجی است.

 

فرماندار روانسر،افزود:بسیج در تمام برهه ها و مقاطع کشورمان که مردم نیاز داشت به عنوان یک نیروی مردمی در کنار مردم بود و به رغم همه تهدیدها و فشارهای مخالفان انقلاب، امروز تفکر بسیجی در ایران و دنیا به محبوب ترین تفکر مردمی تبدیل شده است لذا ایمان، اخلاص، ایثار و شجاعت، ویژگی های یک بسیجی است که در دامن فرهنگ اصیل و غنی اسلامی رشد کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در اندیشه سیاسی بنیانگدار جمهوری اسلامی، بسیج، نهادی اجتماعی و گسترده که پاسخگوی بسیاری از نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است و چنان با بخش های دیگر نظام پیوند دارد که جدایی آنها از هم امکان پذیر نیست.

 

مصطفی زاده ،تصریح کرد: دشمنان انقلاب با انگیزه قوی، تحریف، دروغ پردازی، شایعه درباره گذشته و حتی زمان حال را دنبال می کنند و از پول و همه ابزارها برای رسیدن به هدف بهره می گیرند تا ذهن مردم را مخدوش کرده و امید و انگیزه را از ما بگیرند.

 

فرماندار روانسر اظهار کرد:  فعالیت ها و ماموریت های بسیج فقط به یک حوزه محدود نمی شود و در همه حوزه های شاهد نقش آفرینی این نهاد هستیم.

 

کد خبر 1234716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha