مردم با نظام انقلاب اسلامی مشکل ندارند ولی نسبت به عملکردها اعتراض دارند

عباسی با اشاره به اینکه وضع موجود امروز اقتصادی مناسب نیست گفت: مردم با نظام انقلاب اسلامی ایران مشکل ندارند ولی نسبت به عملکردها اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، علیرضا‌عباسی طی نشست خبری روز چهارشنبه ۲ آذر که در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز برگزار شد گفت: از اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران توقع می رود از اطلاعات کافی در خصوص مسائل مختلف جامعه برخوردار باشند و نگاه‌ متفاوت و خاص تری داشته باشند.

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشییع میلیونی شهید حاج قاسم سلیمانی و اهمیت حضور پرشور مردم گفت:مردم با اصل نظام مخالفتی ندارند اما از کاستی ها و کم کاری ها شکایت دارند.

 

عباسی با اشاره به اینکه وضع موجود امروز اقتصادی مناسب نیست گفت: مردم با نظام انقلاب اسلامی ایران مشکل ندارند ولی نسبت به عملکردها اعتراض دارند.

 

وی عنوان کرد: هیچ کس حادثه شاه‌چراغ را‌ تایید نمی کند و رضایت ندارد؛ ۳۰تا ۴۰‌جلسه در دانشگاه ویژه دانشجویان معترض حضور داشتم و با بیان مشکلات که موارد را بفرمایید و گفت و گو کردیم.

 

وی با اشاره به برپایی تجمع های قانونی در مقابل مجلس اظهار کرد: تجمع های قانونی مردمی همواره رو به روی‌ مجلس برپا شده است، اما هیچ وقت‌ تعرضی به هیچکدام از طرفین نمی‌شود.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: شکاف بین مردم‌ و بسیج وجود ندارد، بسیج همان مردم است؛ اتفاقاتی می افتد که کسب و کار تعطیل می شود این مرتبط با آشوبگران است نه معترضان. 

 

عباسی توضیح داد: نیروهای بسیج حتی اجازه سلاح و اسلحه ندارد و از خودش نمی تواند دفاع کند، آنها با دست خالی به میدان می آیند ولی شاهد هستیم که آن ها در اتفاق هایی از قبیل سیل،زلزله پا کار هستند. 

 

نماینده مردم البرز در بخش دیگر سخنان خود به مسئله پسماند اشاره کرد و گفت: ۲ میلیون‌تن پسماند خشک داریم، طرح جمع آوری با اشاره به‌ نام گذاری سال با عنوان رشد تولید و دانش بنیان سهم موثری در رشد اقتصادی کشور دارد. 

 

عباسی در پایان تصریح کرد: فقر نسبی است که ما را آزار می دهد نه فقر مطلق؛ تصمیم مسئولان و خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی رساندن مردم به یک وضع مطلوب است. 

 

 

 

 

کد خبر 1234742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha