زمین رایگان در اختیار خیران مدرسه‌ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌گیرد

خلیلیان، گفت: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خيران مدرسه‌ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌۲دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، صادق خلیلیان، امروز چهارشنبه (۲ آذر) در دیدار با رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش، با تأکید بر اهمیت آموزش همگانی در جامعه اظهار کرد: همه فرزندان ما باید تحت پوشش آموزش‌ قرار گیرند.

 

استاندار خوزستان اضافه کرد: دولت می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ مشارکت‌های مردمی امکانات لازم را برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کند.

 

وی افزود: دولت در جهت تشویق استفاده از مشارکت‌های مردمی در توسعه مدارس، زمین با کاربری آموزشی در اختیار خیران مدرسه‌ساز و فعالان مشارکت‌های مردمی قرار می‌دهد.

 

خلیلیان تصریح کرد: همچنین تسهیلات تبصره ١٨ و ١۶ قانون بودجه نیز به طرح‌های مشارکت‌های مردمی در مدارس اختصاص پیدا کرده است.

 

در این دیدار پیرامون برنامه کیفی مدارس، تعیین نظام‌نامه حرفه‌ای نیروی انسانی، توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی، احصا تنگناها آموزشی و ... در استان خوزستان بحث و تبادل نظر شد.

 

لازم به ذکر است، ١٣ درصد دانش آموزان استان با استفاده از مشارکت‌های مردمی در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند.

 

کد خبر 1234758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha