نشست کتابخوان و مسابقه نقاشی در آستارا برگزار شد

هدایتی گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، نشست کتابخوان و مسابقه نقاشی با عنوان« پرچم میهن من» در آستارا برگزار شد.

یوسف هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،اظهارکرد: به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج، نشست کتابخوان در محل کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) آستارا برگزار شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا با بیان‌اینکه در این نشست، حاضرین ۱۲ جلد کتاب در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی، روانشناسی، علمی، دفاع مقدس و ادبیات فارسی را معرفی کردند، افزود: این نشست به همت کانون بسیج هنرمندان و مشارکت اداره کتابخانه‌های عمومی آستارا، موسسه مردم نهاد پویندگان آرمان شهر فردا و انجمن شعر و ادب شهریار برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه این نشست در راستای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار شد، تصریح‌‌کرد: تجلیل از بهترین معرفی کنندگان کتاب، از دیگر بخش‌های این نشست بود.

 

هدایتی به برگزاری مسابقه نقاشی« پرچم میهن من» در آستارا اشاره کرد و گفت: این مسابقه با شرکت دانش‌آموزان در مدرسه سعادت برگزار و دانش‌آموزان به خلق آثار زیبایی با موضوع پرچم کشورمان پرداختند.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان بندر آستارا با بیان‌اینکه برای عزت و اقتدار میهن اسلامی خون هزاران شهید تقدیم انقلاب شده است، افزود: دانش‌آموزان با شرکت در این مسابقه و خلق آثاری زیبا به کسانی که در اغتشاشات به پرچم مقدس کشورمان اهانت کردند، درس دادند.

 

هدایتی خاطرنشان‌کرد: مسابقه نقاشی«پرچم میهن من» به همت کانون بسیج هنرمندان و با مشارکت اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی برگزار و در پایان مسابقه از نفرات برگزیده تجلیل شد.

کد خبر 1234770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha