هنرمندان صدای رسای انقلاب اسلامی باشند

قاسمی فرزاد گفت: هنرمندان استان، پیام‌رسان آرمان‌های شهدا و صدای رسای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در دیدار صمیمانه با برگزیدگان ششمین جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس و برخی هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: عرصه هنر، عرصه‌ای نیست که هرکسی بتواند در آن پا بگذارد؛ بلکه کسانی می‌توانند در این عرصه ورود کنند که دارای ذوق، قریحه و استعداد خاصی هستند.

استاندار همدان افزود: هنرمندان، نسبت به هر‌ رخدادی در فضای بیرونی جامعه، واکنش‌های تاثیر گذاری از خود نشان می‌دهند و ذوق و قریحه آنها، لطف و عنایت خداوند است.

قاسمی فرزاد تأکید کرد: هنرمندان فعال در حوزه دفاع مقدس باید در بیان مطالب و تولید آثار به رسایی و اثرگذاری آن توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در شرایطی که استکبار جهانی در حال تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی، مردم انقلابی و وارونه نمایی واقعیت است باید از ظرفیت هنرمندان در راستای خنثی کردن اقدامات آن‌ها استفاده کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید حمایت‌های لازم را از فعالان هنری در حوزه دفاع مقدس داشته باشد؛ افزود: دشمن به دنبال این است که قطعه درخشان تاریخ معاصر یعنی انقلاب اسلامی را نادیده گرفته و موفقیت‌ها و دستاوردهای آن را کمرنگ کند.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی قصد دارند تا با ایجاد تفرقه، وحدت و انسجام بین نظام و مردم را از بین برند زیرا چشمِ دیدن ایران قوی و قدرتمند را ندارند.

وی گفت: اگر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی نبودند؛ مردم سوریه و عراق، هیچ‌گاه رهایی پیدا نمی کردند و بهتر آن است که واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام از زبان هنرمندان برای مردم بیان شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: امروز افرادی که با حمایت و سرمایه مردم رشد کرده و به یک جایگاه اجتماعی دست پیدا کرده‌اند در مقابل مردم ایستاده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

وی تأکید کرد: در این شرایط هنرمندان استان همدان می توانند پیام‌رسان آرمان‌های شهدا و صدای رسای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن باشند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به اسم دموکراسی قصد تجزیه ایران را دارند، گفت: توانایی و توانمندی‌هایی که جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرده، دشمنان را دچار ترس و واهمه کرده است.

کد خبر 1234776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha