اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج

رنجبران، از اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: ۵ هزار میلیارد تومان برای هزینه بیماران در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حسین رنجبران، امروز(2آذر)، در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بیمه سلامت لرستان به برکات نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اقدامات صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی شوند.

 

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: در سال جاری سازمان بیمه سلامت در عرض ۲۴ ساعت ۶ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در نوع خود یک اقدام بی نظیر است.

 

وی به اجرای طرح مناطق حاشیه نشین در قالب طرح ۲۰۲۰ در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در استان لرستان بیش از ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گرفته و سازمان بیمه سلامت نیز بیش از ۹۰ درصد هزینه آنها را تقبل خواهد کرد.

 

رنجبران به ارائه خدمات به زوجین نابارور اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر ۹۰ درصد هزینه خدمات آنها تحت پوشش بیمه قرار گرفته که مادران باردار تا دوسال و فرزندان آن تا پایان ۳۵ سالگی خدمات آنان به صورت رایگان پرداخت می شود.

 

وی بیان داشت: اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج از دیگر اقدامات سازمان بیمه سلامت است، ۵ هزار میلیارد تومان برای هزینه بیماران در نظر گرفته شده است، علاوه بر آن ۲ هزار میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات بدون بهره به بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.

 

رنجبران یادآور شد: اجرای طرح دارویاری سازمان بیمه سلامت یک حرکت بسیار بزرگ بوده که به موقع در سراسر کشور اجرا می شود و طرح نسخه الکترونیک در سطح کشور نیز با همکاری بیمه های پایه گر  استقرار ۹۹درصدی در سطح کشور صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به بروز بودن پرداخت مطالبات سازمان بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی، گفت: ۴۲ هزار موسسه طرف قرارداد با تحت پوشش قرار گرفتن ۴۴ میلیون نفر که یک میلیون و 212 هزار نفر هم درسطح استان لرستان بوده که در قالب ۵۲ درصد بیمه شده در سطح کشور پرداخت مطالبات آنها به روز انجام می شود.

کد خبر 1234786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha