باور دولت سیزدهم توجه به خواست و اراده مردم است

اعلایی گفت: باور دولت سیزدهم که از اراده مردمی شکل گرفته توجه به خواست و اراده مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین تجلیل از فعالان اربعین استان قزوین بیان کرد: شرایط امروز کشور یک شرایط ویژه و خاصی است و کشور در این شرایط نیاز به اتخاذ تصمیماتی توسط مردم، باورمندان به نظام، متدینین و علاقه مندان به این جغرافیای پرافتخار دارد تا در حد توان خود نقش آفرینی داشته باشند.

 

استاندار قزوین افزود: آن چیزی که در دنیا اتفاق می افتد و تدابیری که در دست اجراست، ناشی از مکر و توطئه دشمنان است و این اتفاقات در یک فضای کامل، جامع و ترکیبی صورت گرفته و این یکی از آخرین تلاش های مذبوحانه آنها خواهد بود. 

 

وی با بیان اینکه اجرای جهاد تبیین امروز یکی از رسالت های جدی مردم و مسئولان است، اضافه کرد: اگر مقوله جهاد تبیین مانند سایر تأکیدات رهبر معظم انقلاب جدی تر گرفته می‌شد امروز شرایط خیلی بهتری داشتیم و بعد از این موظف به این هستیم که داشته‌ های خود را که مبتنی بر تلاش ‌های ایثارگران، مجاهدین و شهدا با رهبری امامین انقلاب است را بشناسیم و بیان کنیم.

 

اعلایی اضافه کرد: در این زمینه رسالت دیگر متوجه مسئولان است که باید برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف در دستور کار مسئولان قرار گیرد چرا که خیلی از دغدغه ها درست است و باید نسبت به برطرف شدن آنها برنامه ‌ریزی شود.

 

وی تأکید کرد: امروز جهاد تبیین رسالت اربعینی و امام حسینی همه ماست و همان رسالتی است که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس انجام داده اند و باید با تمام قدرت و توان این دستورکار را اجرایی کرد. 

 

استاندار قزوین اظهار کرد: باور دولت سیزدهم که از اراده مردمی شکل گرفته و آن چیزی که باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد، توجه به خواست و اراده مردم و مردمی سازی دولت است و این موضوع امروز در دستور کار دولت قرار دارد و در همین خصوص برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی سند مردمی سازی دولت تدوین شده و یکی از حوزه هایی که این سند تبلور پیدا کرد، اربعین بود.

 

وی خاطر نشان کرد: سیاق اجرایی برنامه های مناسبت اربعین به شکل مشارکت بیشتر گروه های مردمی بوده که به همین دلیل هم شاهد موفقیت بوده‌ایم و این یک دستور کار در سایر حوزه ها خواهد بود. 

 

اعلایی یادآور شد: استان قزوین در ایام نوروز با استفاده از ظرفیت های مردمی در سطح استان در کاهش تصادفات جاده ای و فوتی ها رتبه نخست کشور را کسب کرد که این موضوع با حضور مردم محقق شد و باید در سایر حوزه ها هم عملیاتی شود.

 

کد خبر 1234808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha