رمز پیروزی مسلمانان بر اشرار و استکبار جهانی پیوستن به تفکر بسیجی است

حجت الاسلام موسوی به نقش بی‌بدیل بسیج در جامعه گفت: رمز پیروزی مسلمانان بر اشرار و استکبار جهانی، پیوستن به تفکر بسیجی است.

حجت الاسلام سیدعلی موسوی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: رمز پیروزی مسلمانان بر اشرار و استکبار جهانی، پیوستن به تفکر بسیجی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بسیج را چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه دانست و گفت: تفکر بسیجی، تفکر والای انقلابی است.

 

وی با بیان اینکه بسیج به معنای چنگ زدن به ریسمان الهی و دوری از تفرقه است، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی بسیج را تشکیل داد تا همه مردم، زیر پرچم اسلام و رهبری ولایت فقیه به فکر یکدیگر باشند و مشکلات همدیگر را رفع کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید براینکه ظرفیت عظیم بسیج با همه اقشار در ارتباط هست و نقش بی‌بدیلی در تمام شئونات زندگی مردم ایفا می کندو از طرفی بزرگترین ظرفیت و عظیم ترین نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که در بدنه مسجد و در راستای خدمت به مردم و رساندن مسجد به تراز شکل گرفته است ادامه داد: بدون شک همراهی بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستیابی به نقشه راه برای دستیابی به اهداف متعالی تاثیر گذار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و اینکه مسجد تاثیر خود را در جامعه بگذارد وعملکرد قابل قبولی داشته باشد، باید همه ارکان مسجد در کنار هم و با هم در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی فعالیت کنند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با فراهم کردن زمینه ایده و فکر با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و سخت افزاری بسیج با تعامل و همکاری هم برنامه های مشترکی در چهت رونق مساجد و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان برگزار کنند، گفت: برای رسیدن به مسجد تراز باید همه ارکان مسجد در کنار هم فعالیت کنند که مسجد بتواند مسجد تراز باشد.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه اعم از روحانی، کاسب، معلم، هنرمند، ورزشکار و... اگر با تفکر و آهنگ بسیج حرکت و فعالیت نمایند پیروزی قطعی و همیشگی خواهد بود و در تمام عرصه ها موفق و پیروز خواهیم شد.

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه دشمن بدنبال تخریب و تضعیف جایگاه بسیج در جامعه اسلامی است، گفت: بسیجیان همیشه و با اقتدار کامل در صحنه های مختلف انقلاب در راه پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1234837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha