کسب رتبه کشوری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پروژه مهر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه چهام کشوری استان در پروژه مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد جمالی آرند امروز (۳ آذر ماه) به خبرنگاران، گفت: بر اساس ارزیابی‌هایی به عمل آمده و اعلام ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد توانست در مجموعه عوامل عملکردی و شاخص‌های برنامه پروژه مهر در سال تحصیلی 1402-1401 رتبه  چهارم کشور را کسب کند.

 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح پروژه مهر یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش به منظور بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی جدید بود.

 

وی ادامه داد: در قالب این طرح سازماندهی نیروی انسانی، ساماندهی و تجهیز فضاهای آموزشی و دیگر عوامل مرتبط با بازگشایی مدارس طی یک برنامه‌ریزی منسجم در بخش‌های ستاد و صف به نحو احسن انجام پذیرفت که بعد از ارزیابی کارشناسان وزارتی، موفق به رتبه چهارم کشوری شدیم.

 

دبیر ستاد پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از همه روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق، مدیران و عوامل اجرایی مدارس، عوامل آموزشی، عوامل ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش که برای بازگشایی مدارس تلاش مضاعفی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 1234838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha