برگزاری مشاوره های اجتماعی همزمان با هفته بسیج توسط کانون امام زاده عبد الله ملایر

حبیبیان گفت: کلاسهای مشاوره و پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی همزمان با هفته بسیج توسط کانون امامزاده عبدالله ملایر برگزار می شود.

شیرین حبیبیان در گفت وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از  ۹۵ تاسیس شده  با با بیش از  یک صد نفر عضو فعال دارد در حوزه های مختلف اقدامات خوبی را در سطح شهرستان ملایر داشته  و فعالیت‌های این کانون در همه ایام سال ادامه و هیچ گاه تعطیل نشده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امامزاده عبد الله ملایربا بیان اینکه  یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است و  در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزاری کلاس‌های مشاوره  و آموزش برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر و شهرستان انجام شده و ادامه دارد.

 

وی  از  برگزاری کلاسهای مشاوره و  پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی همزمان با هفته بسیج توسط کانون امامزاده عبدالله ملایر خبر داد و افزود: این کلاسها برای خانواده ها در مدارس حاشیه شهر برگزار می شود.

 

حبیبیان بیان کرد: همچنین مشاوره پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی و خشونت همزمان با هفته بسیج در مدارس با همکاری کانون فرهنگی هنری امامزاده عبدالله ملایر خبر داد و گفت: این برنامه نیز برای دورهای متوسطه با عنوان یاری گران توسط کانون امام زاده عبد الله ملایر برگزار می شود.

 

حبیبیان با بیان اینکه با همکاری خیرین طرح سه شنبه های مهدوی را در راستای حمایت از بانوان بی خانمان داشتیم گفت کمک به بانولن برای حضور در گرمخانه و توزیع میوه و لباس  بین آنها بوده است.

کد خبر 1234852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha