احداث مجموعه رفاهی آموزشی پرسنل و خانواده آتش نشانی شیراز در شهرک «والفجر»

قانع گفت: مجموعه رفاهی آموزشی ویژه پرسنل و خانواده آتش نشانی شیراز در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی در شهرک «والفجر» شیراز احداث خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آتش پاد محمدهادی قانع، امروز پنج شنبه (3 آذر) از کلید خوردن ساخت مجموعه رفاهی آموزشی سازمان آتش ‌نشانی شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: پروژه احداث مجموعه رفاهی آموزشی ویژه پرسنل و خانواده آتش نشانی در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز ادامه داد: عملیات جانمایی و برآورد هزینه این پروژه هم به انجام رسیده است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ در مرحله اجرا قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به رشد ایستگاه های عملیاتی و افزایش پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز عنوان کرد: بر همین اساس وجود یک مجموعه کامل رفاهی و آموزشی لازم است و با انجام اقدامات لازم مجموعه رفاهی و آموزشی سازمان آتش ‌نشانی شیراز ویژه پرسنل و رفاه خانواده های آتش نشان احداث می شود.

آتش پاد قانع اعلام کرد: این مجموعه در سایت آموزش تخصصی سازمان آتش نشانی که شهرک «والفجر» شیراز قرار دارد، جانمایی شده است و 14 هزار و 672 متر مربع مساحت دارد و شامل ساختمان اداری، سالن اجتماعات، سالن آمفی تئاتر، کافی شاپ، ایستگاه آتش نشانی کودکان، ساختمان آموزشی و محل های اقامتی است.

وی با ابراز خرسندی از تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای احداث این مجموعه رفاهی و آموزشی گفت: این طرح در کمیسیون عمران به تصویب رسیده است و این مجموعه طی برنامه چهار ساله تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر شیراز اجرایی شده و در بودجه سال‌ ۱۴۰۲ شهرداری شیراز هم لحاظ می شود.

آتش پاد قانع با اشاره به هدف احداث این مجموعه رفاهی و آموزشی اظهار کرد: متمرکز کردن فعالیت های سازمان بزرگ آتش نشانی و ایجاد فضایی مناسب و در خور برای رفاه آتش نشانان و خانواده های این قشر زحمتکش هدف این اقدام است.

 

کد خبر 1234853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha