زحمات پیشکسوتان و وابستگان ارتش را به شایستگی به نسل آینده انتقال دهیم

امیر محمودی با بیان اینکه باید زحمات و تلاش های پیشکسوتان و وابستگان ارتش به درستی و شایستگی به نسل آینده انتقال دهیم گفت: پیشکسوتان و وابستگان غیور ارتش بهترین سالهای زندگی خود را در راه دفاع و حفظ تمامیت ارضی کشور صرف کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان امیر محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در مراسم تکریم و تجلیل از اعضای وابسته ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد شهدای ارتش، دفاع مقدس، سلامت و امنیت و امام خمینی (ره) گفت: اگر کشور را یک محدوده جغرافیایی در نظر بگیریم در داخل این حصار خانواده های زیادی در کنار یکدیگر زندگی می کنند که در حال تحصیل، تجارت، کسب و کار هستند که نگهبانان این حصار شما پیشکسوتان  و وابستگان ارتشی غیور هستید که بهترین سالهای زندگی خود را در دفاع و حفظ امنیت کشور صرف کردید تا گزندی به این حصار وارد نشود و این خدمتی ارزشمند برای نظام اسلامی ایران است.

 

معاون اجرایی ارتش اظهار داشت: اکنون نیز ارتش در حال رصد کردن حرکات دشمن از زمین، هوا و دریا است که به همت نیروی زمینی، نیروی هوایی و پدافند و نیروی دریایی راهبردی در دورترین نقاط کشور  و  دنیا است تا ما شاهد برقراری امنیت و حفظ تمامیت ارضی  و منافع ملی کشور باشیم.

 

امیر محمودی با اشاره به روز نیروی دریایی ارتش در ۷ آذر ماه یاد عملیات همیشه جاوید مروارید را گرامی داشت و گفت: در این عملیات ناوچه پیکان در مقابل نیروی دریایی دشمن شجاعانه ایستاد و نیروی دریایی دشمن را برای همیشه زمین گیر کرد و به همین منظور روز ۷ آذر به نام نیروی دریایی ارتش نامگذاری شد.

 

معاون اجرایی ارتش گفت: این مراسم برای تجلیل و تکریم از زحمات شماست که سالهای زیادی از زندگی خود را در دفاع مقدس و دور از خانواده سپری کردید امیدواریم بتوانیم زحمات شما را به جوانان و نسل‌های آینده به شایستگی انتقال دهیم.

کد خبر 1234857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha