هیئت های مذهبی  می توانند برای کشور تصمیم های سازنده اتخاذ کنند

حیدرخواه گفت: مسائل مذهبی، دینی، ملی و اجتماعی بر عهده هیئت های مذهبی است و می توانند برای کشور تصمیم های سازنده اتخاذ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مهدی حیدرخواه امروز (3 آذر ماه) در آئین معرفی رئیس هیئت مدافعان حرم ستاد توسعه و بازسازی عتبات و عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت در ستاد بازسازی عتبات عالیات را حرکتی در ارتباط با روح و روان انسان دانست و گفت: این یک ارزش واقعی بوده که در این مسیر قدم برمی داریم.

 

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، ضمن تأکید بر اینکه هیئت های مذهبی بزرگ ترین تشکل فرهنگی کشور هستند، گفت: وسعت این هیئت های مذهبی به گونه ای است که سن و جنس نمی شناسند و فعالیت های گسترده ای در سطح کشور انجام می دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسائل مذهبی، دینی، ملی و اجتماعی بر عهده هیئت های مذهبی است و می توانند برای کشور تصمیم های سازنده اتخاذ کنند.

 

حیدرخواه یادآور شد: هیئت ها در همه مسائل تصمیم ساز بوده و در حوادث مختلف بدون هیچ گونه چشم داشتی پای کار هستند.

 

رئیس شورای هیئت های مذهبی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فلسفه وجودی هیئت های مذهبی برای همه مشهود بوده و در سطح استان مرکز شاخصی که برنامه ها را برعهده بگیرد، نداشتیم و این خلا همچنان وجود دارد.

 

وی تاکید کرد: شهری که هیئت های مذهبی برنامه های هفتگی در آن نداشته باشند، از بسیاری از مسائل ارزشی محروم بوده و امیدواریم که با تشکیل هیئت مدافعان حرم در ستاد بتوانیم این رسالت را در دستور کار قرار دهیم.

 

وی گفت: تشکیل هیئت ها به صورت خودجوش بوده و ضرورت دارد هیئت مدافعان حرم دارای مجوز رسمی بوده و همه اعضا مشخصات خود را در سامانه «طوبی» به ثبت برسانند.

کد خبر 1234878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha