تداوم «جهاد تبیین» دروغ پردازی رسانه ای دشمنان را خنثی خواهد کرد

سروان نوروز گفت: تداوم روشنگری و «جهاد تبیین» دروغ پردازی رسانه ای دشمنان را خنثی خواهد کرد و حقایق را آشکار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نشست «جهاد تبیین» به همت کانون فرهنگی هنری میلاد در مسجد 14 معصوم (ع) با حضور اعضای کانون، بسیجیان، اهالی محله، خانواده معظم شهدا و هیات امنا و روحانی مسجد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

سروان موسی نوروز با اشاره به اینکه تداوم روشنگری و «جهاد تبیین» دروغ پردازی رسانه ای دشمنان را خنثی خواهد کرد و حقایق را آشکار می کند، گفت: نباشد فریب رسانه ها را خورد و دروغ پردازی آنها را باور کرد.

 

فرمانده بسیج حوزه یک شهری اردبیل تصریح کرد: جنگ شناختی که مقام معظم رهبری در خصوص آن روشنگری می کردند امروز دشمنان در رسانه های به کار برده اند تا زمینه های نفرت پراکنی در جامعه را القا کنند.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام ستار عزیزی اظهار داشت: دشمنان از دروغ گویی ابایی ندارد و تلاش می کنند تا آحاد مختلف مردم را در مقابل نظام قرار دهند که با هوشیاری مردم این توطئه خنثی خواهد شد.

 

امام جماعت مسجد 14 معصوم (ع) اضافه کرد: صبر و بردباری در برابر دشمنان یکی از اصولی است که ائمه اطهار (ع) به آن تاکید کرده اند و امروز دشمنان ملت ایران را تحریم کرده اند با در این زورگویی دشمنان ایستادگی کنیم.

 

علی دشتی با بیان این مطلب که اقشار مختلف مردم پست سر ولایت ایستاده اند، افزود: در راستای عمل به فرمایشات امام راحل که فرموده اند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد، امروز به این وظیفه خود عمل خواهیم کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میلاد عنوان کرد: هر گاه مردم در پشت صحنه های انقلاب ایستاده اند نقشه های شیطانی دشمنان به سنگ خورده و با شکست مواجه می شود.

 

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از خانواده معظم شهدا و روحانیون محله و مدافعان نظم و امنیت و دانش آموزان کلاس های قرآنی و هنری از طرف کانون میلاد و پایگاه مقاومت بسیج مسجد 14 معصوم (ع) تجلیل شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1234911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha