حرکت بسیج در مسیر رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت هاست

محمدبیگی با اشاره به حرکت بسیج در مسیر رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت هاگفت: بسیجی یعنی هر جا نیاز باشد حضور پیدا کرده و تصمیم با بصیرت برای حل آن معضل می گیرد و جامعه را نجات می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، فاطمه محمدبیگی در مجمع بسیجیان استان قزوین که امروز (پنجشنبه ۳ آذر) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: مجامع بسیج بیش از یک دهه است که تشکیل شده و الحمدالله جهاد برای تحقق تدابیر، منویات و گفتمان امامین انقلاب و سیاست های کلی نظام از طریق گسترش شبکه بسیج نخبگانی و مردمی ایجاد شده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محورهای اساسی ما در مجامع بسیج تشکیل، تقویت و توسعه شبکه نخبگانی مردمی، کمک به برپایی دولت و جامعه اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، مسئله یابی، حل مسئله و مطالبه گری و رفع مسائل و مشکلات کشور بر اساس سند اعتلای بسیج است.  

 

وی عنوان کرد: در طول یک دهه ای که بنده این توفیق را داشتم و عضو این مجامع بودم گروه های هفت گانه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، زیربنایی، مدیریت و حکمرانی، زن و خانواده، آموزش، تحقیقات و فناوری، سلامت و محیط زیست و تعلیم و تربیت تشکیل شده است.

 

محمدبیگی اعلام کرد: طی ۲ سال گذشته مجامع ما ۱۰۳ مسئله را شناسایی کرده و ۶۹۸ نخبه برای این تعداد مسئله ساماندهی شدند که در گروه ها و کارگروه های استانی و نواحی تقسیم شدند که از این تعداد ۳۷۹ نفر نخبه به کارگیری شدند.

 

وی تصریح کرد: ما مفتخر شدیم سال گذشته به همراه همه عزیزان در مجمع لوح افتخار سازمانی بسیج در ششمین جشنواره مالک اشتر کشوری را دریافت کردیم و طرح های منتخب ما هم اغلب در کشور رتبه آورده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: امسال سه طرح منتخب داریم که طرح اول طراحی و امکان سنجی ساخت برج تصفیه هوا برای کاهش آلایندگی نیروگاه شهید رجایی بوده و طرح دوم هم فقدان و ضرروت تأسیس مرکز رصد مطالعات زن و خانواده است که منجر به ایجاد و راه اندازی مرکز رصد و مطالعات شده و ان شاالله به زودی افتتاح می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: طرح سوم هم بحران زیست محیطی در سایت محمدآباد بود که بیش از یک سال روی این موضوع کار شد و آن را ارائه دادند هرچند توسط مسئولان استانی و شهری برای اجرا به نتیجه نرسید.

 

محمدبیگی گفت: بسیج به عنوان بازوان کمکی دولت در مجامع بسیج کار می کند و این طرح ها آماده می شود و به منصه ظهور می رسد و می تواند حلال مشکلات استان و کشور باشد.

 

وی اظهار کرد: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری منطق اصلی بسیج رفع تهدیدها و تبدیل آن به فرصت ها است و اگر امروز اینجا جمع شده ایم به این دلیل است تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلمی یادآور شد: در جریان فتنه های اخیر بسیجی جان بر کف ما پشتیبان نیروی انتظامی بوده و در صحنه حضور دارند و با آشوبگران مقابله می کنند که برای آنها آرزوی سلامتی می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بسیجی یعنی هر جا نیاز باشد حضور پیدا کند و تصمیم با بصیرت برای حل آن معضل می گیرد و جامعه را نجات می دهد.

 

کد خبر 1234917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha