رسانه ها نقش موثری در فرهنگ سازی جوانی جمعیت دارند

بختیاری گفت: همایش ملی جوانی جمعیت مقدمه‌ای برای اقدامات اساسی در حوزه فرهنگ‌سازی موضوع فرزندآوری است و به منظور بررسی مشکلات و معضلات مربوطه و ارائه راهکار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حسن بختیاری ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر همایش جوانی جمعیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هر موضوعی به منظور تبلیغ بهتر، باید زیرساخت‌های فرهنگی لازم فراهم باشد و موضوع جوانی جمعیت نیز از این امر مستثنی نیست.

 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی موضوع جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: اگر مطالب و محتواهایی که توسط رسانه‌ها تولید و منتشر می‌شود، هم‌راستا با اهداف اولیه موضوع جوانی جمعیت باشد، کمک شایانی برای رسیدن به این اهداف صورت می‌گیرد.

 


بختیاری به برگزاری کارگاه تولید پوستر و تبلیغات شهری با موضوع جوانی جمعیت و طرح نفس توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و افزود: این کارگاه از ۲۰ الی ۲۲ آذر برگزار خواهد شد و طی آن آثار هنرمندانی از سراسر کشور در معرض داوری قرار خواهد گرفت.

 


وی خاطرنشان کرد: هنرمندانی که موفق به کسب عناوین برتر در این جشنواره شوند، به استان زنجان دعوت خواهند شد تا کارگاه‌های آموزشی برای هنرمندان بومی استان برگزار نمایند.

 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه دانشگاه اقدام به خریداری آثار برگزیده خواهد کرد، گفت: این آثار به عنوان مواد اولیه‌ تبلیغاتی و فضاسازی در سطح کشور مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1234940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha