رسانه‌ها با انعکاس خدمات نظام امیدآفرینی کنند

حجت الاسلام نکونام گفت: خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه با انعکاس حقایق، توانمندی‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه امیدآفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز پنجشنبه (۳ آذر) در نشست با جمعی از خبرنگاران بسیجی این استان اظهار داشت: رسانه ها باید در عین حال مطالبه گر باشند و مطالبات و نیازمندی ‌های مردم را با جدیت دنبال کنند و این مهم را به دور از تضعیف، شکنندگی و همراه با خیرخواهی انجام دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید بین مطالبه‌گری و تخریب تفاوت قائل شویم، تصریح کرد: مطالبه گری خشن باعث دافعه می شود از همین رو باید ادبیات مطالبه گری اصلاح شود تا بتواند به سلامت کار و نتیجه گرفتن از امور موثر واقع شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری انفعال را از آسیب‌ های امروز جامعه دانست و گفت: رسانه‌ ها نباید اجازه دهند چنین روحیه‌ای بر جامعه حاکم شود.

 

حجت الاسلام نکونام در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، آن را یک ضرورت برای جامعه اسلامی دانست و گفت: امام راحل با درایت و آینده‌نگری نهال بسیج را بنیان گذاشت و این نهال امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است و با قدرت و اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج جوشیده از بطن و حضور تمام عیار مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است و موفقیت‌ ها بدون تکیه به بسیج به عنوان آحاد مردم امکان پذیره نیست.

 

حجت الاسلام نکونام بر ضرورت فرهنگسازی در خصوص آرمان ‌های بسیج تاکید کرد و افزود: در مقاطعی در حق بسیج کم لطفی ‌هایی شده است که باید جبران شود.

 

وی اظهار داشت: تلاش و برنامه‌ ریزی برای رشد و بالندگی بسیج باید در دستور کار همگان به ویژه دستگاه ‌های اجرایی باشد.

 

کد خبر 1234953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha