۳۰۰ بسته معیشتی در بشرویه توزیع شد

فرمانده سپاه بشرویه گفت: همزمان با هفته بسیج و در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه، توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال بین نیازمندان شهرستان بشرویه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، رزمایش کمک های مومنانه امروز (۳ آذر) به مناسبت هفته بسیج در قالب ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در شهرستان بشرویه برگزار شد.

 

سرهنگ مهدی حسنی فرمانده سپاه بشرویه در این مراسم اظهار داشت: بسیج سازندگی در زمینه کمک به محرومین خراسان جنوبی تلاش های فراوانی داشته است.

 

وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته بسیج گروه های جهادی مختلفی به نقاط محروم شهرستان جهت خدمت بی منت به مردم اعزام شدند.

 

سرهنگ حسنی در خصوص رزمایش کمک های مومنانه عنوان کرد: از ابتدای سال جاری برگزاری این رزمایش در دستور کار بوده است تا بتوانیم به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم و به افراد نیازمند و کم بضاعت کمک کنیم.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه در این مرحله ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد ریال توزیع خواهد شد، گفت: پویشی برای کمک به نیازمندان جهت تامین لوازم التحریر و وسایل گرمایشی در بشرویه راه اندازی شده که تاکنون در این زمینه ۹ میلیون تومان جمع آوری شده است.

 

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم رسالت و وظیفه خود در جهت خدمت بی منت به مردم را به خوبی انجام دهیم و شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم.

 

 

کد خبر 1234959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha