خاموش ترین و بی سرو صداترین تهدید کشور، تله افنجاری دهشتناک جمعیت است

عزیزی با اشاره به بحران جمعیت در کشور گفت: خاموش ترین و بی سرو صداترین تهدید کشور، تله افنجاری دهشتناک جمعیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در مراسم اختتامیه رویداد ملی « مسیر نجات» در سالن منتظر قائم استانداری یزد گفت: یکی از خاموش ترین و بی سروصدا ترین تهدیدات کشور را امروز شاهد هستیم و آن تله انفجاری است که به صورت دهشتناکی جمعیت ما را هدف قرار داده است و امروز در آن گرفتار هستیم.

 

 

وی افزود: در برخی از استان های ما وضعیت وحشتناکی داریم و شاید خیلی مجال جبران نداشته باشند ولی الحمد الله هنوز فرصت برای برخی از استان ها وجود دارد .

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: این قرارگاه جوانی جمعیت و رویدادها فرصت هایی هستند که آخرین وضعیت خود را بررسی کنیم و آینده را یشبینی کنیم و از انچه برای ما اتفاق می افتد پیشگیری کنیم و در مقابل تلفات تله افجاری بیایستیم.

 

وی بیان کرد: الان در تهدید جدی قرار داریم ولی حاج قاسم گفت فرصتی که در تهدیدها است در خود فرصت ها نیست به شرطی که نترسید و نترسانید و عمل کنید که باید عمل کنیم و باید بدانیم که میدان، میدان عمل است.

 

عزیزی بیان کرد: راهبرد را مقام معظم رهبری مشخص کرده اند و اگر امروز ندا می دهیم بدین دلیل است که این صحنه صحنه جنگ است و باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

کد خبر 1234963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha