برترین‌های جشنواره مالک آشتر در آستارا تجلیل شدند

برترین‌های جشنواره مالک اشتر بسیج در سپاه ناحیه شهرستان آستارا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، بهزاد قنبری در همایش جشنواره مالک اشتر که در سالن همایش سپاه ناحیه آستارا برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: بسیج یک نیروی انقلابی است که محدود به مرزها نمی‌شود و اگرچه مردم ایران از خدمات آن منتفع می‌شوند، اما برای اینکه انقلاب ما جهانی شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به جشنواره مالک اشتر، افزود: جشنواره مالک اشتر با هدف ایجاد انگیزه بهتر و تلاش بیشتر بین بسیجیان برگزار می‌شود.

 

وی تصریح‌‌کرد: شخصیت مالک اشتر می‌تواند الگویی برای همه سربازان ولایت باشد که پا در رکاب ولایت برای دفاع از دین و کیان اسلامی فداکاری می‌کنند.

 

قنبری با بیان‌اینکه مساجد قرارگاه تعالی انسان‌هاست، گفت: باید از این ظرفیت بهترین بهره را برای تعلیم و تربیت نوجوانان و جوانان ببریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اهمیت جدی گرفتن جهاد تبیین و انتشار دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب اسلامی، خاطرنشان‌کرد: جهاد تبیین باید دشمن را مایوس کند، دشمنان در ایام فتنه یک جنگ جهانی راه انداختند و برای تجزیه کشور هم افزا شدند ولی با روحیه بسیجی و بصیرت ملت کشور قدرتمند ایران خار چشم دشمنان بوده و در قله‌های ترقی و پیشرفت ایستاده است.

کد خبر 1235023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha