۳۰۰ جلد کتاب به کانون‌های مساجد آستارا اهدا شد

حجت‌الاسلام حاجتی گفت: در قالب طرح پالایش کتاب کانون‌های مساجد؛ ۳۰۰ جلد کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا اهدا شد.

حجت‌الاسلام رضا حاجتی در حاشیه اهدای کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آستارا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: آیین آسمانی مسلمانان، پرچمدار کتاب و کتابخوانی در زمین است و این حقیقت، با اندک کاوشی در لابه لای ورق زرین تاریخ اسلام به خوبی نمایان می‌شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان‌اینکه کتاب یک پدیده و یک موجود ذی‌ قیمت است، تصریح کرد: همیشه اینچنین بوده و در آینده هم همین گونه خواهد بود و بایستی به کتاب اهتمام ورزید.

 

وی با اشاره به اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا، تصریح‌کرد: این تعداد کتاب به کانون شهدای گمنام مسجد حضرت محمدرسول‌الله(ص)، کانون شهدای انقلاب اسلامی مسجد میرزا و امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) آستارا اهدا شد.

 

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به اینکه اهدای کتاب‌ها به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بندر آستارا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و در قالب« طرح پالایش کتاب کانون‌های مساجد» انجام شد، گفت: در قالب طرح پالایش کتاب در کتابخانه‌های مساجد، کتاب‌های فرسوده تحویل گرفته شده و کتاب‌های جدید ارائه می‌شود.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان خاطرنشان‌کرد: در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آستارا، ۴ کتابخانه مخزن‌دار و ۶ کتابخانه بدون مخزن فعال است که به ارائه خدمات به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و عموم مردم می‌پردازند.

کد خبر 1235029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha