تحریم نمایندگان مجلس یکی از تحریم های دشمن علیه نظام ایران بود

امام جمعه بجنورد گفت: تحریم نمایندگان مجلس ایران یکی از تحریم ها بود که هیچ ارتباطی نمایندگان با آنان نداشتند ولی در ظاهر تحریمی است که می توانند فضا را برای نظام جمهوری اسلامی سنگین کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام رضا نوری روز جمعه چهارم آذرماه در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: تحریم نمایندگان مجلس یکی از تحریم ها بود که هیچ ارتباطی نمایندگان با آنان نداشتند ولی در ظاهر تحریمی است که می توانند فضا را برای نظام جمهوری اسلامی سنگین کند.

 

 

امام جمعه بجنورد گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر از جنگ ترکیبی استفاده شد، که به معنای مرکب و ترکیب شده از جنگ های مختلف است از ساحت ها، جبهه های مختلف، دشمن برای اینکه ما را زودتر شکست دهد و به نتیجه برسد و صدمات بیشتری وارد کند از جنگ های ترکیبی استفاده می کند.

 

 

وی بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر رسانه های وهابی را پای کار و صحنه آورد و اخبار جعلی و دروغ بازنشر کردند و در فضا مجازی طوری بازنشر دادند که برخی ها به اشتباه تصور کردند نظام جمهوری اسلامی ساقط شده که این یک نوع جنگ روانی و رسانه ای بود.

 

 

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: در کنار این قضیه در حمایت از اغتشاشات خواستند قطعنامه هایی صادر کنند، بیانیه بدهند و بیانیه ای دادند که جمهوری اسلامی حقوق اغتشاشاگران را رعایت نمی کند، دشمن معتقد است به افراد اغتشاشگر ظلم می شود، تند و خشن برخورد می شود در صورتیکه ملت ایران می دانند چنین چیزی وجود ندارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: در جبهه اقتصادی به دنبال این هستند که عده ای را به اعتصاب بکشانند و عده ای را با تهدید وادار به بستن مغازه های خوشان کردند، دنبال بازی بازار ارز و طلا و کاهش و افزایش نرخ ها که مردم خسته شوند تا در اینصورت با اغتشاشگران همراهی کنند که این فضا را در جنگ ترکیبی شروع کردند.

 

 

وی با اشاره به فضای فرهنگی دشمن افزود: در فضای فرهنگی دشمن، حمله به مقدسات مردم ایران، حمله به اعتقادات، ارزش هایی که پای آنان شهید تقدیم نظام شد و خون ها ریخت، حمله به مسجد، دین، روحانیت، حجاب و دیگر ارزش های نظام که تلاش کردند اختلاف های قومیتی راه بندازند و اغتشاشاش کردند.

 

 

امام جمعه بجنورد گفت: امروز در صحنه جنگ با اجانب هستیم و بیگانگان و کسانیکه به خون این ملت و مردم تشنه اند، کسانیکه توجیه می کنند کار اغشتشاشاگران را حواسشان باشد که کار چه کسی را توجیه می کنند، کسی مانع حرف زدن نیست، برخی ها دنبال تخریب و آتش زدن هستند و نابود کردن و خشونت و دنبال کار داعشی کردن و سلب آرامش و امنیت هستند.

 

 

حجت الاسلام نوری افزود: نظام دینی اسلامی که ریشه در قرآن داشته باشد از هر تهدیدی فرصت درست می کند، همچون جنگ هشت ساله ایران که مردم از آن فرصت درست کردند و به وسیله آن چنان باشجاعت در مقابل دشمن ایستاد که دیگر جرات ایجاد جنگ جدید انجام نشد، این ملت در جنگ قدرت، حسینی، عاشورایی، شجاعت را نشان داد و انقلابش را صادر کرد و فرهنگ مقاومت و شهادت و ایثار را به همه شناساند و مقاومت را توسعه دادیم.

 

 

 

کد خبر 1235033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha