همکاری حوزه و آموزش و پرورش جهت تربیت صحیح اسلامی نسل امروز تقویت شود

حجت الاسلام الهی نژاد، گفت: همکاری حوزه، آموزش و پرورش، اولیا و نهادهای فرهنگی در راستای نقش آفرینی در تربیت صحیح اسلامی نسل نو ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام عبدالواحد الهی نژاد، امروز(4آذر)، در جلسه مجمع طلاب و فضلای دورودی مقیم قم با حضور طلاب و فضلای دورودی مقیم قم و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس آموزش و پرورش شهرستان دورود که در پردیسان شهر مقدس  قم برگزار شد،  اظهارداشت: توجه به تربیت انقلابی نسل امروز امری ضروری است.

 

دبیر مجمع طلاب و فضلای دورودی مقیم قم به تهاجم فرهنگی و جنگ تبلیغاتی دشمنان اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و جهاد تبیین، نسبت به رفع شبهات دانش آموزان در زمینه های اعتقادی، سیاسی و اجتماعی با فعالیت های  کارشناسی باید اقدام کنیم.

 

وی با اشاره به ظرفیت و توانایی فضلای دورودی مقیم قم، عنوان کرد: از تجربیات و ظرفیت این قشر می توان در زمینه تربیت نسل جوان و نوجوان بهره مند شد.

 

حجت الاسلام الهی نژاد بیان کرد: هدف از تشکیل جلسه ایجاد تعامل هر چه بهتر و بیشتر بین آموزش و پرورش شهرستان و طلاب دورودی به منظور تقویت هویت دینی و انقلابی دانش آموزان و معلمین است.

 

وی ادامه داد: هماهنگی بین اولیای دانش آموزان، آموزش و پرورش  و روحانیت و دستگاه های فرهنگی تربیتی برای تحقق یک تربیت صحیح اسلامی ضروری انکارناپذیر است.

 

دبیر مجمع طلاب دورودی مقیم قم اظهارکرد: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، جلسات تخصصی در زمینه مباحث اعتقادی و اجتماعی و کارگاه های تخصصی برای جوانان و نوجوانان  امری مهم و اثرگذار بوده که باید مورد توجه بیشتر در مدارس قرار گیرد و در این راستا از ظرفیت روحانیت استفاده شود.

کد خبر 1235036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha