تقویت کارهای فرهنگی جهت آگاه سازی نسل امروز ضروری است

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر جنگ روانی جوانان را زیر رگبار مسموم خود فرار داه است، گفت: تقویت کارهای فرهنگی جهت آگاه سازی نسل امروز ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز(4آذر)، در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: نقش بسیج در همه عرصه ها برجسته است.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به نقش آفرینی بسیج  در جنگ هشت ساله و مقابله با دشمن، افزود: نهادینه سازی تفکر بسیجی نیاز جامعه امروز است.

 

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی جنگ روانی از سوی دشمن خاطرنشان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر جنگ روانی را در فضای مجازی شروع و جوانان را زیر رگبار مسموم خود فرار داه است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن گروهای بدنام و خادمان فاسد و سلطنت طلب ها را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است، گفت: باید با تهاجم ترکیبی و کار کارشناسانه آنها را به چالش کشانده و با کار تبلیغی جوانان را از سوی نهادهای فرهنگی آگاه کنیم.

 

وی به بصیرت ملت ایران اشاره کرد و یادآور شد: مردم به رغم مشکلات معیشتی، همسو با دشمن نشدند و و در برابر توطئه های دشمن در این جنگ روانی ایستادگی کردند.

 

امام جمعه بروجرد بر ضرورت توجه به مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: باید مشکلات معیشتی حل و با اعتشاشگران و جهره های خائن که فضا را مسموم می کنند برخورد جدی شود.

 

پرستاری بهترین شغل در پیشگاه خداوند است

 

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرامی داشت و عنوان کرد: پرستاری شغلی سخت و بهترین شغل در پیشگاه خداست که با صبر و حوصله بیماران را تحمل می کنند.
 

کد خبر 1235046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha