ناتوانی دشمن در شکست ایران نتیجه قدرت نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به دشمنی آمریکا و حمایت از اغتشاشات اخیر، گفت: دشمن در تلاش بود مردم را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد اما ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(4آذر)، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد، با اشاره به توطئه های اخیر دشمن در دامن زدن به اغتشاشات، اظهارداشت: دشمن در تلاش بود مردم را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهد اما ناکام ماند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمن به آن امید بسته است تا با فضای مجازی و پول، مردم را در برابر نظام قرار دهد، افزود: در چنین شرایطی باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم.

 

وی آمریکا را حامی اغتشاشگران خواند و عنوان کرد: حمایت آمریکا از تحولات ایران به دلیل دشمنی همیشگی این دولت با نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

آمریکا دشمن ملت ایران است

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی و اینکه همیشه آرزوی نابودی کشور را در سر دارد.

 

وی ادامه داد: امروز ۴۷ گروه اطلاعاتی در جهان بر ضد جمهوری اسلامی فعالیت دارند که ناتوانی آن ها در شکست ایران نتیجه قدرت نظام است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به ایستادگی ملت ایران پای انقلاب اشاره کرد و گفت: ما محکم و وفادار پای نظام هستیم، ملت ایران همواره در برابر توطئه های دشمن هوشیار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در بخش دیگری از سخنانش هفته بسیج و روز بسیج مستضعفان را گرامی داشت و گفت: بسیج در مسیر انقلاب اسلامی رشد کرد و به بار نشست و امروز شاهد میوه و درخت بسیج در همه عرصه‌ها هستیم.

 

امنیت و آرامش را لازمه رسیدن به تمدن و پیشرفت است

 

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: از قوه قضاییه می خواهیم هر چه سریع‌تر با قاتلان و مجرمان هر چه سریع‌تر برخورد قانونی کند تا عبرتی برای دیگر تروریست های مزدور شود.

 

وی امنیت و آرامش را از ویژگی های امام عصر(عج) عنوان عنوان کرد و اظهارداشت: امنیت و آرامش را لازمه رسیدن به تمدن و پیشرفت است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان کرد:  آرامش، امنیت و صلح جهانی تنها در زمان حکومت امام عصر(عج) ایجاد خواهد شد چون وعده الهی است.

 

وی در پایان سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرامی داشت و گفت: پرستاری از امام سجاد(ع) و بازماندگان روز عاشورا با مهربانی از تکالیف حضرت زینت(س) بود که با سرافرازی آن را انجام دادند.

کد خبر 1235052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha