دشمنان بمباران رسانه‌ای را دستور قرار داده‌اند

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: دشمنان نشر اخبار دروغ به منظور فریب افکار عمومی و بمباران رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،  حجت‌الاسلام محمد جواد باقری‌ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته بسیج اظهارکرد: تفکر بسجی برخاشته از تفکر دینی و انقلابی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان‌اینکه بسیج بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور است،افزود: اگر از تفکر بسیجی حمایت شود، در هیچ جایی به مشکل بر نمی‌خوریم.

 

وی به هفتم آذر روز نیروی دریایی اشاره کرد و گفت: در دوران جنگ تحمیلی، نیروهای دریایی کشورمان جانفشانی‌های بسیاری کردند و ضربه محکمی را به رژیم بعثی وارد زدند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از مردم اصفهان، تصریح‌کرد: همانطور که مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند  بساط این شرارت‌ها به زودی در کشور برچیده می‌شود و چه دشمنانی که در خارج برنامه‌ریزی می‌کنند و چه امتداد آنها در داخل که آن برنامه‌ها را اجرا می‌کنند، بسیار حقیرتر از آن هستند که بتوانند به جمهوری اسلامی ایران خدشه‌ای وارد کنند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا یکی از اهداف دشمنان را قطع امید مردم و القای روحیه ناامیدی در جامعه دانست و خاطرنشان‌کرد: دشمنان برای این کار برنامه‌ریزی گسترده‌ای کرده‌‌اند و آرام آرام پیش می‌روند و در صورت غفلت از آن، در نهایت اثراتش را در آینده خواهیم دید.

 

وی با بیان‌اینکه هویت‌زدایی از اهداف دیگر دشمنان است، افزود: چنان‌که در قضیه اخیر تیم ملی فوتبال ایران مشاهده شد، عده‌ای به جای حمایت از تیم از شکست خوردنش خوشحالی می‌کردند، سوای اسلام و جمهوری اسلامی، اگر شخصی تنها عرق ملی داشت و احساس هویت می‌کرد، دست به این کار نمی‌زد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه در این ۲ ماه اخیر که کشور درگیر اغتشاشات بود پیسشرفت‌های زیادی را در کشور داشتیم، تصریح‌کرد: از پیشرفت‌هایی که در این ۲ ماه گذشته اتفاق افتاد می‌شود به تولید داروی ضد سرطان، افتتاح چندین پالایشگاه و کارخانه، بومی‌سازی فناوری‌های که پیش‌تر در اختیار بیگانگان بود، اشاره کرد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا ادامه داد: رسانه‌های معاند به هیچکدام از این پیشرفت‌ها اشاره نمی‌کنند و این در حالی است که روشن کردن آتش در چند شهر را برجسته می‌کنند.

 

وی با بیان‌اینکه دشمنان نشر اخبار دروغ به منظور فریب افکار عمومی و بمباران رسانه‌ای را در دستور کار قرار داده‌اند، افزود: دشمنان در فضای رسانه‌ای در حال القای توهم غرق‌شدگی در بین مخاطبان هستند تا مردم را به این باور برسانند که شرایط کشور ناامید کننده بوده و نظام جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به پشتیبانی‌های مادی و معنوی کشورهای اورپایی و غربی از جمله آمریکا، آلمان، فرانسه، کانادا و رژیم جعلی صهیونیستی از اغتشاشات اشاره کرد و اضافه‌کرد: دشمنان حتی بازیکنان فوتبال ما را غرق سوالات سیاسی می‌کنند و تحت فشار قرار می‌دهند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا تصریح‌کرد: رسانه‌های معاند کار را به جایی می‌رسانند که مربی غیرایرانی در برابر آنها موضع می‌گیرد و این پرسش را مطرح می‌کند که چرا سوالات مشابهی را از بازیکنان دیگر کشورها نمی‌پرسید.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی خاطرنشان‌کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این هجمه‌ها و بمباران رسانه‌ای دشمنان به لطف خداوند متعال و با تکیه بر مردم هیچگاه به بن‌بست نرسیده و نمی‌رسد.

 

 

کد خبر 1235067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha