رقابت ناشنوایان و کم توانان ذهنی در جشنواره «باهم در اوج» کاشان

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» ویژه افراد دارای معلولیت با برگزاری رقابت‌های فوتسال در دو بخش ناشنوایان و کم توانان ذهنی در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» ویژه افراد دارای معلولیت با برگزاری رقابت‌های فوتسال در دو بخش ناشنوایان و کم توانان ذهنی با حضور هفت تیم در سالن ورزشی شهید حسن شکرریز  ورزشگاه شهید ناصر فکری کاشان آغاز شد.

 

در نخستین روز این رقابت‌ها در بخش ناشنوایان در رقابتی جذاب و مهیج تیم فوتسال ناشنوایان کاشان در مقابل تیم فوتسال ناشنوایان آموزشگاه امید آران و بیدگل به تساوی یک بر یک رسید که برای مشخص شدن قهرمان یک دیدار دیگری بین این دو تیم برگزار خواهد شد. 

 

همچنین در بخش کم توانان ذهنی که با  همراهی خانواده‌ها و با حضور ۵ تیم، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسن شکرریز، شهید چاپی، شهید پکوک و شهید حججی همراه با رقابت‌های دیدنی و نشاط آور برگزار شد،  در پایان مرحله مقدماتی، تیم‌های شهید چاپی از انجمن کم توانان ذهنی و جسمی نور امید و تیم فوتسال شهید حسن شکرریز از انجمن جسمی حرکتی به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کردند.

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی« با هم در اوج»، ویژه افراد دارای معلولیت از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و موسسه حامیان ورزش با مشارکت انجمن‌ها و موسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت در قالب مسابقات متنوع ورزشی همراه با اهدا جوایز به نفرات و تیم‌های برتر، از اول آذر ماه شروع و تا ۱۲ آذر ماه در کاشان برگزار می‌شود.

کد خبر 1235094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha