نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را تبریک گفتند

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی استاندار اردبیل با صدور پیام های جداگانه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سید حامد عاملی استاندار اردبیل با صدور پیام های جداگانه پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2022 را تبریک گفتند.

 

در متن این پیام ها آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم لک المن و الشکر با افتخار و اعتزاز تمام از طرف خودم و اهالی مکرم استان اردبیل پیروزی غرور آفرین تیم ملی را به اعضاء پر افتخار تیم ملی و ملت بزرگ ایران مخصوصا جوانان غیور و حماسی تبریک عرض می کنم و برای بازیکنان عزیز و پر تلاش پیروزی های بزرگ و برای ملت سرافراز ایران شادی و نشاط دائمی از حضرت حق جل و علا مسالت دارم اللهم یا مالک الملک اتمم علینا نعمک و احسانک آمین ثم آمین.

 

سید حسن عاملی

۴ آذر ۱۴۰۱

 

 

پیام تبریک استاندار اردبیل در پی پیروزی تیم ملی ایران

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی قاطع تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در مصاف با تیم ولز در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که نمود دیگری از شایستگی‌های فرزندان ایران اسلامی است، موجب مباهات و مسرت قلبی همه مردم عزیزمان شد.

ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان، موفقیت حاصل‌شده را به تمامی هموطنان فهیم، اعضای تیم فوتبال کشورمان، به‌ویژه به ۲ فرزند رشید استان اردبیل، آقایان کریم انصاری‌فرد و علی قلیزاده و همه ورزش‌دوستان استان، تبریک و تهنیت عرض نموده و پایایی توفیقات ورزش‌کارانمان در میدان‌های بین‌المللی را از درگاه الهی مسألت می‌کنم.

 

سید حامد عاملی

استاندار اردبیل - چهارم آذر ۱۴۰۱

کد خبر 1235121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha