برگزاری مسابقه آشپزی  در کانون نبی اکرم (ص)ملایر   

 بابایی توسکی گفت: مسابقه آشپزی در بین بانوان این کانون طی هفته بسیج برگزار شد که در این مسابقه بانوان با پخت غذاهای مختلف محلی با هم رقابت کردند.

میترا بابایی توسکی در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون نبی اکرم مسجد نبی اکرم بلوار 15 خرداد ملایر  از دهه 70 تاسیس شده و یکی از کانون های پر کار و فعال در حوزه های مختلف در  شهرستان ملایر است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری نبی اکرم (ص) ملایر با بیان اینکه این کانون بیش از 200 عضو خانم و چند عضو آقا دارد افزود: این کانون در حوزه های مختلف فعال است.

 

وی با اشاره به فعالیتهای کانون بانوان نبی اکرم (ص) ملایر در اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: در دوره کرونا با توجه به تعطیلی اجتماعات بیشتر  برنامه های فرهنگی و قرآنی کانون در فضای مجازی  اجرا شده است..

 

 وی با اشاره به برنامه های این کانون در هفته بسیج افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان و اهدای جایزه به برگزیدگان از برنامه های این کانون در هفته بسیج است.

 

 وی  همچنین به برگزاری مسابقه آشپزی در بین بانوان این کانون در هفته  بسیج اشاره کرد و گفت: در این مسابقه بانوان با  پخت غذاهای مختلف محلی و.. با هم رقابت کردند.

 

 بابایی توسکی همچنین به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور پر شور اعضای این کانون در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا توسط اعضای کانون، و غبار روبی و عطر افشانی گلزا مطهر شهدا  از دیگر برنامه ها بوده است.

 

 وی  از برگزاری دوره آموزشی هلال احمر برای اعضای کانون در هفته بسیج خبر داد و تصریح کرد: این دوره نیز با همکاری مربیان هلال احمر و برگزار شده و کمکهای اولیه به اعضا آموزش داده می شود.

 

بابایی توسکی  بیان کرد: با توجه به بازیهای جام جهانی فوتبال  اکران زنده جام جهانی در  کانون فرهنگی و هنری  مسجد نبی اکرم  برای علاقمندان انجام می شود.

 

همچنین با اشاره به اینکه ابن کانون یکی از کانون های کار آفرین و  اشتغال زا برای بانوان است گفت: تعدادی از بانوان  در این کانون مشغول کار هستند.

 

 

کد خبر 1235133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha