حراست از آرمان های انقلاب و شهدا رسالت اصلی بسیج است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و شهدا و پاسداری از کیان ایران اسلامی رسالت اصلی سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سروان پاسدار فرهاد اسماعیل اوغلی در گفتمان جهاد تبیین به مناسبت گرامیداشت هفته مبارک بسیج  در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود، گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام راحل است که در طول چهار دهه از عمر انقلاب با اخلاص و جهاد و با گمنامی در خدمت مردم و گوش به فرمان رهبری بوده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با اشاره به ماموریت و رسالت مجموعه مقدس سپاه و بسیج، افزود: حفظ و حراست از آرمان ‌های انقلاب و شهدا و صیانت و پاسداری از حدود و ثغور و کیان ایران اسلامی از اصلی ترین رسالت های سپاه و بسیج است.

 

 وی ادامه داد: امروز افتخارمان این است که به عنوان سرباز کوچک ولایت در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب اعم از عرصه ‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی، علمی، کمک مومنانه، امنیت پایدار و ... در کنار مردم هستیم.

 

سروان اسماعیل اوغلی با بیان گزارش عملکرد حوزه مقاومت شهدای لاهرود، یادآور شد: برگزاری یادواره های با عظمت شهدا، مراسمات ملی و مذهبی، اقدامات جهادی در بحث سازندگی و محرومیت زدایی و تلاش در جهت‌ حل مشکلات مردم، اجرای برنامه ها و مسابقات علمی، ورزشی، حلقه های صالحین و تربیت نیروهای همتراز انقلاب و انجام رزمایش کمک مومنانه در ۱۸ مرحله از جمله عملکرد این حوزه مقاومت است و اقدامات جهادی همچنان استمرار دارد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود با اشاره به حوادث اخیر و جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی جهت برهم زدن امنیت کشور، بر بصیرت افزایی و دشمن شناسی جهت خنثی سازی نقشه شوم دشمن تاکید کرد.

 

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از همراهی و همکاری عموم مردم غیور و شهید پرور منطقه، خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج لاهرود با تاسی از شهدای مظلوم دشت کربلا آقا امام حسین (ع) تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون با تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری نسبت به انجام رسالت سربازی خود و خدمت صادقانه به مردم ادامه خواهد داد.

کد خبر 1235147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha