صدا و سیمای فارس ظرفیت خوبی برای معرفی تولیدکنندگان و پیشرفت شرکت های دانش بنیان است

فرهادی گفت: تعامل بیشتر شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و صدا و سیمای فارس فرصت مطلوب معرفی تولیدکنندگان و پیشرفت شرکت های دانش بنیان را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز یکشنبه (6 آذر) در بازدید مدیر کل صدا و سیمای فارس از شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت:  تعامل خوبی بین شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و رسانه ملی در یک سال گذشته انجام شد اما با توجه به نقش سایت نمایشگاهی فارس در معرفی ظرفیت های اقتصادی استان و کشور و پیشرفت شرکت های دانش بنیان با حضور و همراهی صدا و سیما به نحو مطلوب تری می توان دستاوردهای فنی و علمی محققین، تولیدکنندگان و صنعتگران کشور را اطلاع رسانی کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: نمایشگاه ها در دنیا پیشران اقتصاد هستند و با معرفی آخرین دستاوردها، نوآوری های تکنولوژی و پیشرفت های دانش بنیان در حوزه های مختلف  از طریق نمایشگاه ها و حمایت و پوشش صدا و سیما، بسترسازی لازم جهت حمایت از تولید ملی، فراهم کردن شرایط برای تجاری سازی، شکل گیری تولید انبوده وبازار یابی داخلی و خارجی محقق می شود.

فرهادی تاکید کرد: خواستار ایجاد ارتباط های رادیویی با استقرار خبرنگار در طول برگزاری نمایشگاه ها، ضبط مستندهای کوتاه و ارتباطات زنده تصویری و همچنین پوشش خبرهای نمایشگاه ها در شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس توسط صدا و سیمای فارس هستیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ضمن تقدیر و تشکر از رویکرد حرفه ای و تعامل گرایانه مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، گفت: قطعا با رویکرد جدید  و نگاه عمیق و تخصصی مدیر کل جدید صدا و سیمای فارس نسبت به جایگاه و تاثیر نمایشگاه و رسانه در پویایی جامعه و اقتصاد کشور شاهد همکاری روز افزون طرفین برای کمک به رشد و شکوفایی تولید و صنعت ملی خواهیم بود.

خاطر نشان می شود، در این بازدید در این بازدید مقرر شد رسانه ملی در حوزه های سیما، خبر و رادیو با پوشش مناسب از عناوین نمایشگاهی نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1235586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha