فرهنگ عقلانیت انقلابی در تمام منطقه، مکر دشمنان را به خود بازگردانده است

خضریان با اشاره به پرداختن به حساسیت‌ها و وظایف دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ عقلانیت انقلابی در تمام منطقه، مکر دشمنان را به خود بازگردانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

 

‏در نشست دانشجویی « پیشگامان رهایی» و همزمان با سالروز پیام دوم آذر امام خمینی(ره) در باب تشکیل بسیج دانشجو و طلبه که در دانشگاه سمنان برگزار گردید، نکاتی مهم از این پیام آینده‌نگر با هدف پرداختن به حساسیت‌ها و وظایف دانشجویان در دهه پنجم انقلاب اسلامی به بحث گذاشته شد.

 

 ‏توجه به ساختار ایمانی و توحیدی در کار تشکیلاتی،حفظ تشکیلات به عنوان میقات پابرهنگان در جنگ فقر و غنا، موضوع اندیشه پاک اسلامی و خط تمایز آن با اندیشه‌های ناپاک که آیه و حدیث هم می‌خوانند و اصطلاحات فقهی نیز به کار می‌برند، اما مخالف نهج‌البلاغه عمل می‌کنند و ولایت را نفهمیدند.

 

همچنین فاصله‌گذاری با افکار ساده‌اندیشان و کسانی که فکر کنند چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح مستکبرین دست از سر ما بر می‌دارند. از نکاتی است که باعث شده تا فرهنگی در جامعه براساس عقلانیت انقلابی شکل بگیرد که در تمام منطقه و در محور مقاومت، مکر دشمنان را به خود آنها باز گرداند.

کد خبر 1235606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha