برگزاری مسابقه نقاشی هفته بسیج در کانون «نورنبوی» روستای خوی

حبیبی خویی گفت: همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت دلاورمردی های بسیجیان در عرصه جهاد، ایثار و شهادت، مسابقه نقاشی با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» در مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

ابراهیم حبیبی خویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج و گرامیداشت دلاورمردی های بسیجیان در عرصه جهاد، ایثار و شهادت، مسابقه نقاشی با حضور نوجوانان توسط کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» در مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: در این مسابقه که در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد، آثار هنری با موضوع بسیج را به تصویر کشیدند.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه نقاشی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد را ایثار و از خودگذشتگی قشر بسیج عنوان کرد.

 

حبیبی خویی گفت: همه آثار نونهالان و نوجوانان شرکت کننده در مسابقه نقاشی هفته بسیج در پیام رسان های مجازی منتشر شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «نور نبوی» مسجد سید الشهدا (ع) روستای خوی ادامه داد: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، بسیج جایگاه ویژه ای در دفاع از حریم کشور و ولایت دارد و گرامیداشت آن یک وظیفه شرعی است.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در منویاتشان به همکاری کانون های مساجد و بسیج اشاره کرده اند و این ویژه برنامه بر همین اساس مورد برنامه ریزی و اجرا قرار گرفت.

 

کد خبر 1235609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha