عمق بخشی دربرنامه های فرهنگی برای تربیت نسل جوان مومن و انقلابی نیاز است

حجت الاسلام مطيعي گفت:باید با عمق بخشی بر برنامه های فرهنگی در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام مرتضی مطيعي در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی استان سمنان ضمن تبریک هفته بسیج،گفت:باید با عمق بخشی بر برنامه های فرهنگی در تربیت نسل جوان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

 

نماينده ولي فقيه در استان سمنان بر بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع بسيجيان اشاره کرد و گفت: نعمت رهبری از الطاف خاصه خداوند متعال برای مسلمین جهان و به ویژه ملت شریف ایران است و خدا را شاکریم که در عصر حاضر و تحت‌ لوای رهبر معظم انقلاب قرار داریم.

 

وی در خصوص اهمیت کارکرد بسیج طلاب و روحانیون بیان کرد:ما باید از تجربیات موفق گذشته استفاده کنیم و با عمق بخشی بر آموزش و برنامه ریزی های فرهنگی در جهت تربیت جوانان مومن و انقلابی تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام مطيعي افزود:در امور فرهنگی می بایست یک برنامه منسجم و مدون داشته و از تمامی ظرفیت‌ها  به نحو مطلوب و موثر در قالب طرح های ماندگار و بلند مدت استفاده کنیم.

 

 

 

حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی نیز دراین نشست با ارائه گزارشی از عملکرد سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان بر حضور فعال طلاب و روحانیون بسیجی در قالب گروهای جهادی و نقش آفرینی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوادث ناگوار طبیعی مانند سیل و زلزله، بیماری کرونا،مواسات و کمک های مومنانه تاکید کرد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از آمادگی و برنامه ریزی مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بر توانمندسازی طلاب و روحانیون بسیجی در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی خبر داد و توجه به رسالت طلاب و روحانیون در عرصه جهاد تبیین را از مهم ترین اولویت های سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان برشمرد.

 

وی در ادامه گفت: ۴۵ برنامه در هفته بسیج از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تهیه و تدارک دیده شد که مجری آن سازمان بسیج طلاب سپاه استان است.

 

حجت الاسلام دیباجی بیان کرد: مجمع علمای استانی، پرداخت به موضوع جهاد تبیین از سوی ائمه جمعه و جماعات در سراسر مساجد استان سمنان، اجرای طرح امین و هجرت با حضور ۲۵۰ روحانی در مدارس و روستاهای سراسر استان سمنان، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس و حوزه های علمیه، برگزاری صبحگاه شهدایی در حوزه های علمیه، همایش طلایه داران جهاد تبیین به مناسبت روز تشکیل بسیج طلاب در حوزه های علمیه سراسر استان، برگزاری تریبون آزاد با موضوع توقعات جوانان از بسیج، مراسم غبارروبی مزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی و تجلیل از بسیجیان شاخص از جمله مهمترین ویژه برنامه های نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان در طول هفته بسیج می باشد.

 

جمعی از طلاب بسیجی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل سازمان بسیج طلاب و روحانیون صبح یکشنبه ۶آذر ماه با حجت‌الاسلام مطيعي نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

 

کد خبر 1235675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha