اجرای میدانی سرود «برای ایران» به همت گروه های سرود فعالان کانون های مساجد کلید خورد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: اجرای میدانی سرود «برای ایران» به همت گروه های سرود فعالان کانون های مساجد برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان کلید خورد.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اجرای میدانی سرود«برای ایران» به همت گروه های سرود فعالان کانون های مساجد برای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان کلید خورد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: روز گذشته گروه سرود کانون فرهنگی مصلحون با حضور در برنامه عصر شعر بسیج با عنوان «علمداران بصیرت» و اختتامیه جام بازی های رایانه ای در مجتمع فرهنگی هنری فدک به اجرای این سرود پرداخت و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: این برنامه هنری با هدف ایجاد همدلی و همبستگی و ایجاد شور و نشاط ملی میان آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان صورت می گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است این حرکت فرهنگی منجر به نتایج درخشان برای تیم ملی فوتبال شود و این افتخار آفرینی ها در جام جهانی ادامه دار شود.

 

آمون افزود: پویش ملی «برای ایران» به همت گروه های سرود فعالان کانون های مساجد همزمان با بازی های جام جهانی راه اندازی شده اند و این برنامه ها در همین راستا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد: همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مصلحون، آیت الله مروج (ره) و الزهرا (س) این پویش را در روبروی مصلی اردبیل دوشنبه ساعت 3 برگزار خواهند کرد.

 

آمون یادآور شد: در این برنامه فرهنگی به همت فعالان کانون های مساجد به همین مناسبت شیرینی و شکلات پخش خواهد شد و صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز این برنامه را پوشش خبری و تصویری خواهد داد.

 

کد خبر 1235679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha