هیئت های ورزشی، ظرفیتی برای گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره اهمیت ترویج و نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، گفت: هیئت های ورزشی، ظرفیتی برای گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین یونس مهدوی نیا امروز در دیدار با نشست با دبیران اداره کل ورزش و جوانان استان و ادار ورزش و جوانان شهرستان خرم آباد با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرماید، امر به ورزش امر به معروف است، اظهار داشت: یکی از مناسب ترین شیوه های توسعه و تبلیغ فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، ورزش است.

 

وی افزود: جامعه ورزش و جوانان  با توجه به توانمندی های هیئت های ورزشی و سمن های مردم نهاد ظرفیت خوبی در جهت گفتمان سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هستند .

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان اذعان داشت: تشکیل شورای امربه معروف و نهی از منکر در اداره کل ورزش و جوانان استان و دیگر شهرستانها بهمراه هیات ورزشی ضروری است.

 

وی افزود: برای گسترش معروفات و کاهش منکرات ورزشی ، می طلبه شورای امربه معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان معروفات و منکرات درآن عرصه را شناسایی و به ستاد استان معرفی کنند.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان  اظهار کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی جامعه ورزشی با همکاری گروه های مطالبه گر تخصصی در عرصه ورزش تا حد قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1235696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha