فعالیت ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا در لرستان

موسیوند، گفت: ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا، سه دستگاه پایانه عمومی بار، سه سالن اعلام بار، تعداد ۱۱ هزار و شش دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بار برای حمل محمولات استان آماده فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، داریوش موسیوند، امروز(6آذر)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان مهر ماه تعداد ۲۲۹ هزار و ۷۴۳ فقره بارنامه برای حمل کالاهای استان صادر شده است.

 

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: در هفت ماهه نخست امسال مقدار دو میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۳ تن کالا بر اساس بارنامه حمل شده است.

 

وی عنوان کرد: ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا، سه دستگاه پایانه عمومی بار، سه سالن اعلام بار، تعداد ۱۱ هزار و شش دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بار برای حمل محمولات استان آماده فعالیت هستند.

 

موسیوند بیان داشت: در هفت ماهه گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ اکیپ گشت کنترل دروازه‌ای برای جلوگیری از فرار بار به محورهای استان اعزام شده‌اند و با توجه به حجم بالای بار حمل شده استان توسط وانت بارها برنامه امسال این اداره حمل کالا توسط وانت و نیسان تحت صحابت بارنامه است.

 

وی یادآور شد: در این مدت  بیش از دو هزار و ۱۸۳ دستگاه ناوگان فله بر برای حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی بالاخص بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

کد خبر 1235704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha