استکبار با نابودی فرهنگ ایرانی به دنبال قالب کردن فرهنگ بی‌بندباری در جامعه است

حجت الاسلام احمدی گفت: استکبار به دنبال نابود کردن فرهنگ ما و قالب کردن فرهنگ بی‌بندباری در جامعه است و از گذشته تا کنون با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، بنگاه‌های خبری و رسانه‌ای، ایجاد فرقه‌های ظاله، اسلام آمریکایی کار خود را آغاز کرده است.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: جهاد تبيين بايد يكي از مهم‌ترين مفاهيم سياسي و اجتماعي اعلامي رهبر معظم انقلاب در دهه های گذشته و مهم‌ترين فرمان عمومي در دوران پس از بيانيه گام دوم انقلاب دانست.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه، افزود: «جهاد تبيين» يک فريضه‌ قطعي فوري است و هر كسي كه مي‌تواند (بايد اقدام كند.) يكي از مهم‌ترين وظايفي كه نهادهاي انقلابي و متولي جهاد تبيين و همچنين مسوولان و فعالان سياسي، رسانه‌اي و اجتماعي برعهده دارند، تبيين تئوريک و دقيق مفهوم راهبردي «جهاد تبيين» است.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ملت ایران که دشمنان اسلام و انقلاب هستند با تمام توان خود با استفاده از همه ابزار‌ها و شیوه‌ها پای کار آمده‌اند تا با زیر سؤال بردن تمام مبانی دینی و اعتقادی، تحقیر فرهنگ و ملیت ایرانی، ترویج شایعات و تهمت، زیبا جلوه دادن فرهنگ غربی، سلب امید و ناامیدی به آینده، ایجاد اختلافات قومی و در یک کلام شکاف بین مردم ریشه دروغ، تخریب و ترویج شایعه را در کشورمان بگسترانند.

 

حجت‌الاسلام احمدی، خاطرنشان کرد: امروز رسانه در جهاد تبیین نقش به سزایی برعهده دارد و جهاد تبیین که مورد توجه مقام معظم رهبری است باید از طریق رسانه تبیین و انتشار یابد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمن از طریق ایجاد جنگ نرم و جنگ روانی به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: دشمن با این ترفند قصد نفوذ به لایه‌های مختلف به ویژه تسخیر ذهن جوانان و نوجوانان ما و بردن آنان به سمت اهداف از پیش طراحی شده خود دارند که ضرورت دارد تا در این زمینه هوشیار و بیدار و آگاه باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در راستای مقابله با تخریب ها و تضعیف های دشمنان انقلاب اعلام جهاد تبیین کرده اند، گفت: همانگونه که در دوران دفاع مقدس نیز، حضرت امام (ره)  اعلام دفاع کردند و ملت شجاع، انقلابی و صبور ایران هشت سال در مقابل نه فقط  صدام بلکه در مقابل همه دنیا ایستادگی کردند و امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفت ها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.

 

کد خبر 1235706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha