نقش رسانه در مقابله با هجمه دشمنان باید مورد توجه واقع شود

ریحانی، گفت: نقش رسانه در مقابله با هجمه دشمنان باید مورد توجه واقع شود چرا که راهبرد دشمنان در عرصه رسانه با اتحاد در مقابله با تلاش رسانه‌های ما تغییر پیدا خواهد کرد.

بهمن ریحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، یکی از ماموریت های بسیج را مردمی کردن امنیت دانست و گفت: روشنگری و بصیرت افزایی از بسیجیان انتظار می‌رود و وقت آن است که بسیجیان به تبیین و روشنگری در مورد دشمنان پرداخته و با بصیرت افزایی جامعه را با دشمنان آشنا کنند.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ،افزود: امروز صف بندی دشمن بر روی اعتقاد و آرمان های ما است و جنگ اعتقادی علیه ما راه افتاده بسیج باید برای مقابله با این مشکلات برای مواجهه با دشمنان در حوزه های مختلف بستر سازی کند.

 

وی خاطر نشان کرد: جامعه و نظام اسلامی از بسیجیان انتظار دارد اخلاق و معنویت را سرلوحه کار خود قرار دهند، چون اگر اخلاق و معنویت از بسیج گرفته شود هویت بسیج خدشه دار خواهد شد.

 

ریحانی، تصریح کرد: روحیه بسیجی به معنی مهربانی با دوستان و امید دهی به آن ها است یعنی اینکه با دوستان مهربان بوده و به آن‌ها امید بدهیم و با دشمنان انقلاب سرسخت باشیم و محکم البته با اخلاق؛ کما اینکه در جریانات اخیر کشور با همه شیطنت‌های دشمنان، بسیجیان از دایره اخلاق و ادب خارج نشدند.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ، اظهار کرد: باید برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان آماده‌باش باشیم تا بتوانیم نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و وحدت و بصیرت را در جامعه به یک اصل نهادینه و فراگیر تبدیل کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

 

وی گفت: بسیجیان جان خود را فدای این کشور و انقلاب کرده‌اند و لذا جایگاه ویژه‌ای در بین این مردم دارند، ودر همه صحنه‌ها حضور پرشور دارد که از جمله آنها می‌توان به سیل، زلزله، کرونا و اغتشاشات اشاره کرد.

 

ریحانی ،تاکید کرد: امروز بسیج جهان اسلام در سوریه، لبنان، یمن، فلسطین و در کشورهای دیگر شکل گرفته و دست استکبار را یکی یکی قطع می‌کند و پوزه دشمنان به ویژه صهیونیست و آمریکا را به خاک می‌مالند تا جایی که در جبهه مقاومت دیدیم که همه آنان به شکست خود اعتراف کردند.

 

 

کد خبر 1235722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha