امیر محبی راد از افتتاح مجتمع فرهنگی و رفاهی ارتش در بهمن ماه خبر داد.

امیر علی محبی راد رئیس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد تکریم بازنشستگان ارتش گفت: در نامه ای که در اردیبهشت ماه به رییس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم موضوع همخوانی نداشتن تورم با حقوق ها عنوان و ترمیم مختصری در حقوق ها شکل گرفت.

 

رییس کانون بازنشستگان ارتش افزود: ما پیگیری اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم تا بعد از این به ترمیم های نپردازیم و براساس قانون و افزایش تورم حقوق ها پرداخت شوند.

 

وی در مورد برنامه های فرهنگی و ورزشی کانون بازنشستگان با اشاره به اعزام کوهنوردان به خارج از کشور در گروه بازنشستگان و پیشسکوتان ارتش گفت: در تمام استانها سهمیه و بودجه ورزش برای بازنشستگان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده و از ۷ تا ۹ آذر ماه مسابقات ورزشی بازنشستگان در بندرعباس برگزار می شود و همچنین در مسابقات وزنه برداری پیشکسوتان شرکت کردیم.


وی با بیان اینکه ما قهرمان ۸۲ ساله ورزشکار در کانون بازنشستگان ارتش داریم افزود: در یک برنامه مدون از ۸۰ نفر از ورزشکاران و مدال آوران قهرمان در گروه وابستگان و بازنشستگان ارتش تقدیر شد و برخی از این ورزشکاران هنوز فعال هستند و مدال افتخار برای کشور کسب کردند.


امیر محبی راد با اشاره به تاکیدات فرمانده کل ارتش در تکریم و تجلیل از بازنشستگان و وابستگان ارتش با بیان اینکه ۳۰ درصد از امکانات ارتش در اختیار ما قرار دارد اظهار داشت: بزودی مجتمع فرهنگی، رفاهی و تفریحی بالغ بر ۱۰۰ واحد در بهمن ماه در نوشهر چلندر افتتاح می شود.

 

وی با بیان اینکه قرارگاه تابان قرارگاه منزلت و معیشت بازنشستگان است گفت: ۳۲۰ هزار بازنشسته در ارتش وجود دارد و بازنشستگان و پیشکسوتان ارتش اعضای وابسته خانواده ارتش و شاغلین اعضای پیوسته ارتش محسوب می شوند.

کد خبر 1235741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha