وحدت و همدلی رمز موفقیت در برابر جنگ رسانه ای دشمن است

حجت الاسلام هاشمی، با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی در حال ایجاد توطئه و دروغ پراکنی هستند، گفت: وحدت و همدلی امروز بیش از هر زمانی احساس می شود و رمز موفقیت در برابر توطئه دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(6آذر)، در اختتامیه همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی جانبازان قطع عضو که در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران وظیفه ای همگانی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به جنگ رسانه ای و ترکیبی امروز از سوی دشمنان افزود: امروز تمام دنیا جمع شدند و در حال ایجاد توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی بر ضرورت بصیرت و هوشیاری در برابر جنگ رسانه ای دشمن تأکید کرد و عنوان داشت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این راستا ظرفیتی عظیم هستند.

 

حجت الاسلام هاشمی با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی رمز موفقیت در هر عرصه ای است، عنوان کرد: در شرایط کنونی جامعه، با هم بودن و در کنار هم بودن بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به راه اندازی مجتمع توانبخشی ایثار در استان برای ارائه خدمت رسانی به جامعه هدف خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره از سوی جامعه هدف می تواند به تقویت این مجموعه کمک کند، همدلی و همکاری ه به رفع مشکلات و زنده شدن و پویایی مجموعه کمک می کند.

کد خبر 1235759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha