کمیته اشتغال از نیازهای ضروری جوانان است

ذاکر استقامتی کمیته اشتغال را از نیازهای ضروری جوانان و رفتن به سوی جذب سرمایه گذار دانست و گفت: وجود بانک اطلاعات جامع جوانان شهرستان آستانه اشرفیه به منظور شناسایی نیازهای دختران و پسران از اداره ورزش و جوانان لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حسین ذاکر استقامتی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهر آستانه اشرفیه که عصر امروز(یکشنبه، 6 آذر) با محوریت تشکیل کمیته 6 گانه ویژه جوانان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه برگزارشد گفت: کمیته اشتغال از نیازهای ضروری جوانان و رفتن به سوی جذب سرمایه گذار است.

 

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان مهمترین علت ضرورت گام دوم انقلاب به جلوگیری از انقطاع نسلی انقلاب، بهره برداری از الگوی سیره امامان و معرفی الگوی ایرانی _اسلامی اشاره کرد و افزود: از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان به دلیل ویژگی هایی چون خلاقیت، نوآوری، خستگی ناپذیری، خداجو بودن و مسئولیت پذیری است.

 

وی اظهار کرد: برای جمعیتی که آینده ساز نظام، کشور در شهرستان ها می باشد،می بایست تصمیم اساسی گرفت.

 

ذاکر استقامتی، از تشکیل کمیته 6گانه ویژه جوانان خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل کمیته های چون آسیب های اجتماعی، اوقات فراغت،  هویت ایرانی _اسلامی، اشتغال، مشارکت اجتماعی، ازدواج و خانواده در راستای ساماندهی امور جوانان باید تلاش کرد.

 

وی همچنین وجود بانک اطلاعات جامع جوانان شهرستان آستانه اشرفیه به منظور شناسایی نیازهای دختران و پسران را از اداره ورزش و جوانان خواستار شد و ادامه داد: لازم است سامانه ای طراحی شود تا جوانان نیازهای خود را اعلام کنند و در این راستا روسای دستگاه های مربوط با ارائه برنامه های تحولی، تعیین شاخصها با ملاحظات جنسی، آموزش و مشارکت اجتماعی سمن ها ضمن شور و ایجاد نشاط اجتماعی در بین جوانان، به امورات جوانان بپردازند.

 

استقامتی در ادامه به منظور خروجی و اثرگذاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان از ضرورت برنامه مستمر ماهانه گفت و خاطر نشان کرد: با تشکیل کمیته اندیشه ورزی، شناسایی و رفع نیازهای جوانان با مطالعه و فکر عمل شود و گزارشی از این عملکرد به صورت ماهانه در ستاد امور جوانان ارائه شود.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه حکم روسای کمیته های 6 گانه از سوی فرماندار شهرستان به آنان اعطا شد.

کد خبر 1235788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha